Велосипедисти не можуть проїхати безпечно по Поштовій площі. Пішоходам та людям з обмеженою рухливістю взагалі неможливо зараз потрапити на Поштову чи на набережну. У пріоритеті міської влади — рух автомобілів, а це хибний шлях розвитку міста.

З восьми напрямків велоруху три є особливо небезпечними для велосипедистів, зокрема, це проїзд через тунель та напрямок з Володимирського узвозу на Сагайдачного, а ще два — неможливими, адже набережна не сполучається з Володимирським узвозом. Пішоходам та людям з обмеженою рухливістю немає зручного проходу на набережну та на майбутню пішохідну зону, і така ситуація, очевидно, збережеться, навіть коли Поштова буде відкрита повністю.

Велосипедистам потрібні безпечні проїзди через площу: велосмуга на Боричевому узвозі, велопішохідна зона на набережній, широкий заїз-рампа замість занедбаного кафе “Вітрило” та зручні проїзди по пішохідній зоні Поштової площі. Замість широких крутих сходів, що ведуть на набережну, повинні бути рампи, адже ними будуть користуватися не лише здорові молоді люди, а й літні люди, люди з візками. Єдиний обіцяний ліфт не дає надії, що він буде працювати тоді, коли треба, і зможе перевозити достатньо людей.

“У пріоритеті міської влади повинен бути раціональний розвиток транспорту: спершу треба думати про пішоходів, велосипедистів, пасажирів громадського транспорту та людей з обмеженою рухливістю, а в останню — про проїзд автомобілів. Це нормальні, перевірені роками пріоритети європейського зразка. Наразі ж бачимо у Києві хибне розставлення пріоритетів: для автомобілів уже все готово, а для пішоходів, людей з візками, велосипедистів — ні, і невідомо, коли буде. Це хибний шлях, який призвів до транспортного колапсу європейських та американських міст 30-40 років тому. Київ може уникнути цих помилок, і йому слід використовувати іноземний досвід у транспортній політиці”, – каже Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва.

“У Києві ми бачимо не просто виключно автомобілецентричну логіку, протилежну західним тенденціям, що спрямовані на створення комфортних, пішохідно-велосипедних публічних просторів. У Києві просто дика ситуація, коли реконструкція пішохідної частини великої важливої площі в центрі міста передається до рук незрозумілого приватного інвестора (адже так і не зрозуміло до кінця, хто ж там будує торговий центр), без жодних гарантій щодо термінів, якості і комфорту. Терміни відкриття самої площі переносились вже кліька раз, а роботи над пішохідною частиною площі практично заглохли, за півтора роки збудовано лише сходи на набережну і ресторани зі сторони Дніпра. Невідомо, чи буде взагалі реалізована пішохідна частина”, – каже Ігор Тищенко, координатор Коаліції “За доступний громадський простір”.

Домовленості з проектантами щодо велосипедних шляхів по Поштовій площі були, але їх не реалізували під час відкриття. Для людей з обмеженою рухливістю передбачені 2 ліфти, а кілька напрямків стануть недоступними через наявність лише сходів.

Велосипедисти вимагають зробити зручні та безпечні можливості для проїзду по Поштовій площі якомога швидше, адже з настанням осені кількість велосипедистів на дорогах міста збільшиться, і вірогідність ДТП на цій ділянці збільшиться. Для пішоходів необхідно зробити проходи на набережну та позначити шляхи проходу на період реконструкції верхньої зони.

Нагадаємо, велосипедисти вимагають створити для них безпечний проїзд по Поштовій ще з самого початку реконструкції.

Контакти:
Ірина Бондаренко,
координаторка Асоціації велосипедистів Києва,
097 699 10 38,
isbondarenko@avk.org.ua

Ігор Тищенко,
координатор Коаліції “За доступний громадський простір”,
093 487 68 53,
fishtysh@gmail.com

Фото з сайту Кореспондент.net

  • noyesmaybe

    багато сил ви (АВК) вклали у боротьбу за площу, але “воювати” з олігархами не просто.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

У КМДА заявили про зміну транспортних пріоритетів Києва та розроблення Плану сталої мобільності Києва до 2025 року, яке має завершитися до середини 2017 року, а

Для обговорення проблеми звуженого після капремонту тротуару Південного мосту представники громадськості зустрілися зі співробітниками муніципальних дорожніх служб – Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс»,