Melexis – міжнародна компанія, що займається розробкою мікроелектронних інтегральних систем. У 2011 році стала переможцем конкурсу “Велопрацедавець”. Олена Юрчак, HR-спеціаліст в українському відділі Melexis, розповіла нам, що надихнуло компанію стати дружньою до велосипедистів та які переваги для персоналу це дає.

Melexis-bike-friendly-4

Які умови для велосипедистів є зараз у вашій компанії? 

У нас облаштовані місця для паркування велосипедів, 2 душові кімнати, пральна машина для тих, хто хоче випрати речі після прибуття на роботу на велосипеді, прасувальна дошка, щоб випрасувати речі.

Melexis-bike-friendly

Також нещодавно ми облаштували шафки для бажаючих залишити спортивний одяг в офісі. На останньому поверсі ми з 2014 року відкрили також міні-тренажерний зал, де колеги можуть тренуватися, у тому числі і на велотренажері, щоб бути ще краще підготовленим до активної велоїзди вулицями міста.

Melexis-bike-friendly-3

Що надихнуло вас стати bike-friendly? Навіщо компанії створювати умови для велосипедистів?

Наша компанія виступає за здоровий спосіб життя: наприклад, щороку на глобальному рівні організовуються змагання з тріатлону, у яких співробітники “Мелексіс-Україна” завжди займають чільні місця.

Melexis-bike-friendly-1

Наші колеги небайдужі і до локальних спортивних заходів та зазвичай самоорганізовуються для участі у них.

Melexis-bike-friendly

Взагалі, стати bike-friendly нас надихнули самі співробітники компанії, а також приклад наших європейських колег. Тут працює принцип позитивної спіралі – чим більше працівників ведуть здоровий спосіб життя, займаються спортом та, зокрема, приїздять на роботу на велосипеді, тим більше компанія вкладає зусиль та коштів для обладнання комфортних умов для велосипедистів.

Melexis-bike-friendly

Скільки людей їздить на роботу велосипедом у вашій організації?

На роботу на велосипеді регулярно їздить, як правило, від 5 до 10 співробітників. Один працівник компанії справжній герой – вже багато років поспіль він щодня приїїздить на роботу на велосипеді аж із Троєщини на Святошин.

Melexis-bike-friendly

Що змінилося у вашій компанії з тих пір як ви стали переможцем Велопрацедавця у 2011 році? 

Нам було дуже приємно, що нашу компанію визнали кращим велороботодавцем. Ми, звичайно ж, постійно вдосконалюємо наші умови для велосипедистів. За минулі два роки, як і згадувалось вище, обладнали міні-тренажерний зал та шафки для одягу.

Володимир Рощук, інженер-конструктор аналогової частини мікросхем, Melexis: “Велосипед для мене – можливість урізноманітнити дозвілля, робити швидкі короткі подорожі на свіжому повітрі (я живу на околиці міста). Їздити на роботу велосипедом – це найлегший спосіб боротьби з наслідками малорухливого способу життя”.

Melexis-bike-friendly

Денис Фокін, молодший інженер-конструктор аналогової частини мікросхем: “Велосипед – це дешевий, зручний і корисний засіб пересування вулицями міста, а також гарний спосіб провести вільний час, сумістивши задоволення із користю. Для мене це швидше і комфортніше ніж громадський транспорт. Для велосипедиста немає пробок, заповнених людьми салонів маршруток. Окрім того, із велосипедом я не витрачаю зайвих 15 хвилин на те, щоб дійти пішки від житла до зупинки і від зупинки до офісу. Їзда на велосипеді допомагає підтримувати тонус тіла, економить мій час.”

Асоціація велосипедистів Києва вітає послідовні кроки Melexis для створення комфортних умов для своїх працівників та відвідувачів, а також закликає інші компанії брати приклад і ставати дружніми до велосипедистів!

Ваш офіс bike-friendly? Подавайте заявку на конкурс “Велопрацедавець року-2014“. Отримайте широке визнання велоспільноти Києва та заохочувальні призи для співробітників!

інші цікаві матеріали

Ви  вже знаєте, що катання на велосипеді покращує ваше фізичне здоров′я. А чи знаєте ви, що воно також має глибокий вплив на ваш мозок? Ми

Від світлофорів «зеленої хвилі», величних велосипедних мостів до цифрових лічильників та опор для велосипедистів на перехрестях — у столиці Данії є безліч ідей для вдосконалення

Кампанія «Велосипедом на роботу», «Шопінг на велосипеді», Критична маса, брендинг велопрокату та велосипедні тури – про основні засоби популяризації велотранспорту в Празі та Чехії загалом розповів