Асоціація велосипедистів Києва шукає дослідника/-цю для аналізу кращих світових практик фінансування інфраструктурних проектів. Дослідження має створити підгрунтя та стати базисом для подальшої роботи з Кабінетом Міністрів та органами місцевого самоврядування у сфері створення сприятливих умов для розвитку велотранспорту у містах України.

Контекст:

Поширення велосипедного транспорту багато в чому залежить від наявності безпечних та зручних велосипедних шляхів. Поява такої велоінфраструктури можлива лише за умови прийняття відповідних рішень органами місцевого самоврядування та місцевими органами державної влади (для вулиць та доріг районного, обласного та державного значення), а також виділення коштів місцевого та державного бюджетів.На даний момент в України немає міністерства, яке відповідає за розвиток міської транспортної мобільності, в т.ч. розвиток велосипедного транспорту. Відповідно, на державному рівні відсутні увага до міської мобільності та майже відсутні фінансові механізми для підтримки міст, які розвивають велотранспорт. Наявність державних фінансових механізмів для підтримки українських міст, які розробили стратегії розвитку велотранспорту, має можливість суттєво підвищити розвиток велоінфраструктури у таких містах.
Це дослідження та друк його результатів виконуються на замовлення громадської організації “Асоціація велосипедистів Києва” в рамках реалізації проекту “Розвиток велотранспорту задля добробуту громад” за фінансової підтримки Європейського Союзу та Європейської федерації велосипедистів (ECF).
Мета роботи:
Це дослідження має створити підгрунтя та стати базисом для подальшої роботи з Кабінетом Міністрів та органами місцевого самоврядування у сфері створення сприятливих умов для розвитку велотранспорту у містах України.
Опис завдань:

  1. надати приклади схем фінансування велоінфраструктури у містах країн Європейського Союзу (роль місцевого та державного бюджетів, відсоток державного транспортного бюджету, що виділяється на велоінфраструктуру, політика підтримки велотранспорту на державному рівні, огляд практик фінансування шляхом приватно-публічного партнерства),
  2. навести приклади та результати аналізу щодо економічних переваг популяризації велотранспорту у містах країн ЄС (за підтримки аналітиків Європейської федерації велосипедистів),
  3. проаналізувати існуючі державні програми, які прямо або опосередковано можуть підтримувати розвиток велотранспорту у містах України,
  4. дослідити можливості для велосипедного транспорту, які відкриваються у зв’язку з підписанням Угоди про Асоціацію з ЄС,
  5. надати рекомендації щодо зміни державної політики (в т.ч. фінансової) з метою створення привабливих умов та фінансової підтримки розвитку велоінфраструктури та популяризації велотранспорту у містах України.

Результат роботи експерта/-ки:

  • Матеріал має містити інформацію про:Збалансоване використання тексту та графіки (схеми процесів, таблиці і т.п.)
    • Типи програм фінансування розбудови велоінфраструктури у містах країн ЄС
    • Економічні переваги, які отримали міста у країнах ЄС та, за можливості, розглянути економічні переваги (у цифрах) для українських міст
    • Існуючі стан та можливості фінансової підтримки проектів розвитку велоінфраструктури та популяризації велотранспорту на державному рівні в Україні
    • Зобов’язання, які взяла на себе Україна в рамках підписання Угоди про Асоціацію, що можуть створити додаткові можливості для фінансування з державного бюджету (або недержавних джерел) проектів розвитку велотранспорту у містах України
    • Рекомендації щодо зміни державної політики (в т.ч. фінансової) з метою створення привабливих умов та фінансової підтримки розвитку велоінфраструктури та популяризації велотранспорту у містах України.

Мова матеріалу: українська

Обсяг: 20-22 сторінки А4 (не включаючи джерела інформації)
Представлення результатів дослідження на конференції “Велофорум” 11-12 жовтня 2014 року у Львові.
Вимоги до кандидатів/-ок на надання послуг:

  1. Аналітичні здібності, вміння збирати, порівнювати та узагальнювати інформацію
  2. Досвід написання аналітичних матеріалів, бажано, пов’язаних з транспортним сектором
  3. Чітке формулювання речень простою та зрозумілою мовою
  4. Вільне володіння англійською (письмове листування з представниками/-цями Європейської федерації велосипедистів, пошук інформації з англомовних джерел).

Термін надання послуг: 30 робочих днів протягом липня – грудня 2014 року

Умови оплати: Безготівково по факту надання послуг за договором з фізичною особою-підприємцем
Резюме та приклад попередньої роботи (текст) надсилати на пошту ksenia.semenova{a}www.avk.org.ua до 13 липня 2014 року.
Проект “Розвиток велотранспорту задля добробуту громад” має на меті підвищення якості національної та місцевої політики розвитку велосипедного транспорту в українських містах.
Проектом передбачається робота за наступними напрямками:

  • посилення спроможності органів місцевого самоврядування розробляти ефективні стратегії розвитку велосипедного транспорту,
  • посилення спроможності інституцій громадянського суспільства впливати на транспортну політику та бюджет,
  • створення сприятливих законодавчих умов для розвитку та популяризації велотранспорту в українських містах,
  • підвищення попиту з боку суспільства на розвиток велосипеда як складової транспортних систем в містах України.

Проект реалізується Асоціацією велосипедистів Києва за фінансової підтримки Європейського Союзу та Європейської федерації велосипедистів. Партнерами проекту виступають Центр соціальних та ділових ініціатив (Яремче) та Європейська федерація велосипедистів (Брюссель). 

Більше інформації про проект:

Ксенія Семенова

Координаторка національної роботи

ГО “Асоціація велосипедистів Києва”

ksenia.semenova{a}avk.org.ua
+38 (067) 253 1843
http://www.avk.org.ua
http://www.velotransport.info

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Київська міська державна адміністрація спростувала плани по розширенню дороги на Голосіївському проспекті до 8 смуг під час акції протесту громадських організацій, яка 8 листопада проходила