Цього тижня кілька велосипедистів поскаржились, що фунікулер заборонив проїзд пасажирів з велосипедами.

Так, на касах фунікулера інформацію про право на безкоштовне перевезення велосипеда

Новий вигляд головної інформації для пасажирів київського фунікулера (Фото: Анна Наконечна)

було замінено на роздрукований витяг з Правил користування наземним міським пасажирським транспортом загального користування (трамваями, тролейбусами, автобусами, фунікулером) в м. Києві, у якому виділено пункт 4.2 про нібито заборону перевезення велосипедів, крім складаних.

imageНатомість пункт 4.3 тих самих правил зазначає, що пасажир має право “безплатно провозити з собою ручну поклажу, одну пару лиж, дитячий візок, санки, велосипед, дрібних звірів і птахів у клітці, собаку в наморднику з коротким повідком, кота, дрібний садовий інвентар у відповідній упаковці”. Доречі, роздрукований варіант витягу норму про велосипед чомусь вже не містить.

Розуміючи, що фунікулер є популярним громадським транспортом та елементом туристичної инфраструри, де усі пасажири мають право на комфортний та безпечний проїзд, Асоціація велосипедистів Києва пропонує створити умови, за яких перевезення велосипедів не буде створювати проблем іншим пасажирам.

Для цього ми пропонуємо:

– Визначити години-пік, коли напрямок з Поштової на Михайлівську площу має високий потік пасажирів

– Обмежити перевезення велосипедів у цей час (повна заборона або максимум 1 велосипед на вагон)

– Підготувати проект реконструкції вагонів та сходів на платформах. Пропонується у другому або третьому купе один ряд сидінь прибрати або замінити складаними. Це місце та двері купе позначити як місце перевезення велосипедів, дитячих та інвалідних візочків. На сходах необхідно продумати оптимальне місце розташування рампи, якою можуть користуватись пасажири з велосипедами та візками, але вона не створюватиме перешкод і іншим пасажирам. Позначити місце на сходах, де зупиняться потрібні двері, позначками «Велосипед»; розмістити на вхідних дверях до станцій наклейки «Велосипед» із зазначенням часу роботи та умов перевезення велосипедів.

– За результатами підготовки проектів провести кампанію збору коштів (наприклад, через Спільнокошт).

– Провести відповідні роботи.

А поки ці процеси не було розпочато, Асоціація вимагатиме дотримання фунікулером правил перевезення пасажирів, в тому числі з велосипедами.

Наступного тижня Асоціація намагатиметься зустрітись з начальником київського фунікулера для пошуку рішення, яке сприятиме комфортному перевезенню усіх пасажирів.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Elenko Zaiceva

    в начале июля сунулся на фуникулер среди дня ,у кассира поинтересовался ,можно ли с велом ,а она мне -имей совесть ,ладно если бы поднимался ,а тут с горки ,на спуск .но зеленый свет включила ,так и поехал .

інші цікаві матеріали

Цього року продовжено будівництво веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”: у бюджеті Києва виділено 9 млн грн на цьогорічні роботи. Роботи заплановано на вулицях Цвєтаєвої, Сабурова

Компанія з виробництва велопарковок Veloparkovki.com.ua запустила новий велопродукт – станції самообслуговування велосипедів FixHere. Дві з них Veloparkovki дарують двом організаціям, що надішлють заявки до 30 квітня. У заявці слід

В рамках роботи над концепцією розвитку велотранспорту Асоціація планує провести серію відкритих обговорень схеми пропонованих веломаршрутів, яку велосипедисти міста розробили у 2014 році. На цих