У липні 2014 року на бордах Києва та Чернігова з’явилася соціальна реклама, що звертає увагу водіїв та велосипедистів на безпечну поведінку на дорогах.

Для реклами було обрано найтиповіші ситуації, які можуть спричинити ДТП за участі велосипедистів. Водіям нагадують, що під час старту й руху необхідно дивитися по дзеркалах, бути обережним, відкриваючи двері та тримати дистанцію, не прижимаючи велосипедистів до краю дороги. Також звертаємо увагу на те, що й на велосипедистах лежить відповідальність, тому не слід нехтувати освітленням велосипеда в темну пору доби.

soc.reklama-bezpeka

Соціальна реклама була розроблена в рамках кампанії з безпеки руху, яку започаткувала Асоціація у 2014 році. “Нам по дорозі” – загальний слоган, що закликає як водіїв, так і велосипедистів бути уважними на дорогах, адже від їх поведінки залежить здоров’я та життя учасників дорожнього руху.

soc.reklama-bezpeka1

На разі розміщено 20 бордів у Києві, 5 бордів та 15 сітілайтів у Чернігові. Незабаром планується встановлення сітілайтів також у Києві.

Соціальну рекламу реалізували Асоціація велосипедистів Києва, громадська ініціатива “ВелоЧернігів“, у співпраці з дизайнером Ігорем Скляревським, за фінансової підтримки Німецького товариства міжнародної співпраці (GIZ).

Дизайн реклами зроблено безкоштовно і він доступний для громадських організацій з міст України, які захочуть розмістити соціальну рекламу в себе. Якщо ви зацікавлені в цьому, пишіть Ані Гайдай на gaidai [at] avk.org.ua

Асоціація велосипедистів Києва планує розширити кампанію з безпеки руху також на друковані видання та онлайн-ресурси. Якщо ваш ресурс зацікавлений у партнерстві, контактуйте з Олесею Сторожук media [at] avk.org.ua.

Часто вело-ДТП стаються, коли велосипедист намагається об’їхати несподівано відкриті двері машини. Будь ласка, дивіться у ліве дзеркало, перш ніж відкрити двері.

avk-bb1-url

Швидкість велосипедиста — 25-30 км/год, безпечний гальмівний шлях — 6 м. Велосипедист не встигне загальмувати і, наприклад, знесе дзеркало або подряпає машину. Тому важливо перед рушанням подивитися по дзеркалах.

avk-bb2-url

Якщо велосипедист їде посередині смуги, у нього є на це причини: він може об’їжджати відкриті люки, решітки, пісок, напливи асфальту. Тому варто тримати інтервал не менше 1 метру.

avk-bb3-url

Безпека велосипедистів залежить також від них самих. У темний час доби слід вімкнути передній ліхтар та задню мигалку.

avk-bb4-url

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

  • Marina Cherkashyna

    Вопрос:а у нас есть листовки которые можно крепить за дворники неправильно припаркованным автомобилям?
    или сделать-скомпонавать?
    Сегодня целый день натыкалась на авто припаркованные на и так редких съездах с бровки и тп.
    Я понимаю что они даже и не думали на это обращять внимание,но мне захотелось попросить обратить внимание на этот важный для нас элемент дорожного устройства!)

    • Ksenia Semenova

      Марино, нам для Перемоги маютьь надрукувати завтра 500 листівок. як будуть популярні, можемо повторити наклад ще. Ці були в першу чегру для тих, хто паркується на велодоріжці на Перемоги

      • Marina Cherkashyna

        Спасибо ,Ксения,я уже прочитала в ФБ.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Велосипедисти встановили біля Київської міської державної адміністрації білий велосипед – всесвітній символ пам’яті про загиблих велосипедистів на дорозі. Метою акції Досить нас вбивати – Велосипедна акція є

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не