Велосипедисти обурені тим, що у пішохідній зоні Труханового острова у Києві машини їздять зі швидкістю понад 60 км/год, хоча дозволено лише 20 км/год, і що водії, ігноруючи дорожні знаки, заїжджають туди, не маючи на це права.

Велосипедисти вимагають від Державної автомобільної інспекції забезпечити режим пішохідної зони на острові відповідно до встановлених дорожніх знаків. Таке відкрите звернення до ДАІ вони опублікували у понеділок, 2 червня.

DSC_0019 - копия

На в’їзді до Труханового острова (вулиця Труханівська) встановлені знаки «Рух заборонено» та «Пішохідна зона», що чітко вказують: сюди можна заїжджати лише автомобілям, які обслуговують торгівельні точки для завезення товару, або якщо водії тут живуть чи працюють. Крім того, рух на території пішохідної зони дозволено лише зі швидкістю 20 км/год.

Але виконання цих знаків ніхто не контролює, тому водії заїжджають сюди без нагальної потреби і їздять на шаленій швидкості, що особливо небезпечно, адже дорога має багато поворотів, за якими по пішохідній зоні гуляють люди, у тому числі з дітьми. Часто водії встигають побачити пішоходів та велосипедистів в останній момент і екстрено гальмують або маневрують.

DSC_0025 - копия

У Розпорядженні Київської міської ради №681 від 08.05.2013 року, у якому йдеться про пішохідні Труханів та Гідропарк, прописана потреба у забезпеченні чергування працівників міліції та ДАІ біля пунктів пропуску на територію пішохідних зон, щороку з 9 травня по 30 вересня.

Тому велосипедисти наголошують на необхідності даного пункту, і вимагають від ДАІ та органів Міністерства внутрішніх справ забезпечити виконання режиму пішохідної зони: в’їжджати на територію мають лише ті транспортні засоби, що мають на це право, а їхня швидкість має бути 20 км/год, ані кілометром вище.

IMG_7707

Наразі на в’їзді до острова чергують представники  «Київтранспарксервісу», але це не ті люди, які можуть зупиняти водіїв за порушення правил дорожнього руху. Тому велосипедисти вимагають від ДАІ та МВС будь-яким законним способом навести порядок на острові.

«Пішохідна зона має лишатися пішохідною. Якщо власники автомобілів хочуть відпочити тут, то можуть лишати автомобіль на в’їзді і йти до місця відпочинку пішки, насолоджуючись тишею та спокоєм цього острова», – каже ініціатор звернення, організатор велосипедного клубу XBikeCLUB Олексій Ікранов.

«Ми всі хочемо жити у комфортному місті. З досвіду зручних європейських міст бачимо, що важливу роль там відіграє розвинена пішохідна та велосипедна інфраструктура. Тому пішохідні зони – один з кроків, який наближає Київ до справді європейської зручності. Автоводії мають звикати, що на машині не дозволено проїжджати будь-де, і в деяких випадках вигідніше та приємніше пройти пішки або проїхати велосипедом, ніж їхати на машині, – і таких випадків має ставати все більше», – каже координаторка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Велосипедисти обіцяють: звернення – лише перший крок. Вони підключатимуть юристів та прокуратуру, якщо їхнє звернення буде знехтувано, і усіма законними способами вимагати пішохідної зони на Трухановому.

Контакти:

Олексій Ікранов, юрист, організатор велосипедного клубу XBikeCLUB,

066 707 60 00, samsonit@gmail.com

Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва,

097 699 10 38, isbondarenko@avk.org.ua

Фотографії Олексія Ікранова та Віталія Запорожця

  • pfr

    минулого року я там був із донькою, дружиною друзями з-за кордону (ЄС), літніми людьми. Їх і так шокувала присутність бух-бух музики із кожного бару. Сидимо біля пляжу. І тут виїжджає справжнє БРМД із бух-бух музикою та гопотою напідпитку у супроводі джипів, ламає стовпчики і виїжджає просто на пляж у пісок. Пакатацца таскать. Нема слів. Люди зробили свої висновки.

  • Vitaliy Samuylenko

    Постараемся присоединиться после мероприятия:http://katushkin.ru/rides/2014… – если успеем.

інші цікаві матеріали

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

У 2018 році уряд України схвалив Національну транспортну стратегію на період до 2030 року, в якій враховано розвиток велосипеда як транспорту. «Національна транспортна стратегія України

В Україні стартувала літня школа «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності», яка пройде в Києві 2-7 липня 2018 року. Учасники школи запропонують рішення