Асоціація велосипедистів Києва підготувала для нової влади Києва перелік з 10 велосипедних завдань, які необхідно виконати за півтора роки. Активісти передадуть їх представникам мерії 3 липня.

Серед них – призначення радника з велосипедних питань, демонтаж кіосків з велодоріжок на Перемоги і Бажана, будівництво велопроїздів на Поштовій площі та зменшення швидкісного ліміту в місті назад до 60 км/год.

Велосипедисти планують передати 10 вело-завдань особисто міському голові Віталію Кличку. Для цього вони приїдуть до будівлі мерії на Хрещатику, 36, у четвер, 3 липня о 9:00.

Долучайтеся до акції з передачі 10 велозавдань!

Завдання новій владі Києва

(порядок по термінах виконання)

2014 рік

У липні:

У серпні:

  • Зробити безпечні та зручні проїзди велосипедистів по Поштовій площі,
  • Організувати швидкий та безпечний проїзд велосипедистів на трьох мостах Києва (Метро, Московський, Патона), обладнати безпечні та зрозумілі заїзди і з’їзди з мостів, безпечний рух по мостах,

У вересні:

  • Призначити радника з велосипедних питань (cycling officer), який буде мати необхідні повноваження для розвитку велосипедної інфраструктури у Києві, і кандидатура якого буде погоджена з громадськістю,
  • Прийняти Велосипедну концепцію Києва до 2020 року, погодити її з громадськістю, включити належну частину у бюджет 2015 року,

У жовтні:

  • Забезпечити зручні місця для перевезення велосипедів у тролейбусах, трамваях, міській електричці, та зручні під’їзди з велосипедом до станцій і зупинок,

  • Створити криті безпечні велосипедні парковки і під’їзди до них біля 15 станцій метро (або всередині переходів метро) у 2015 році (сумарною місткістю 2500 велосипедів),

У листопаді:

2015 рік:

  • Прийняти стратегію “Vision Zero” для міста Києва (мета: нуль загиблих внаслідок ДТП).

Контакти:

Ірина Бондаренко,

координаторка Асоціації велосипедистів Києва,

097 699 10 38,

isbondarenko@avk.org.ua

  • Олексій Омельянчук

    где муниципальный велопрокат?

    • Олеся

      Це питання буде підніматися пізніше – вважаємо його не найбільш нагальним на найближчі півтора роки.

      • Олексій Омельянчук

        правда? а вас не турбує те, що навіть у Москві вже є така система. Мовчу про провінційні міста Європи. А в нас нема. Може ви просто маєте лісапєдік вже тому вас це не турбує?

        • Олеся

          Нас турбує багато велосипедних проблем, але тут питання в пріоритетності – підкреслю – на наступні півтора роки. У нас був довгий список вимог, але довелося до чогось їх скорочувати. Все буде, не хвилюйтеся.

      • Олексій Омельянчук

        може просто ваша асоціація не відображає потреб велосипедистів Києва?

  • Dmitriy Pravdyuk

    Достаточно просто расширить сеть велодорожек новыми, просто нарисовав краской велодорожку на уже существующем пешеходном тротуаре, как это сделано во Львове. Это компромиссный вариант и для пешеходов и для велосипедистов.

    Не будут лишними соответствующие дорожные знаки.

    А как появится обширная транспортная сеть, можно будет говорить и о велопарковках. У станций метро нужно предусмотреть платные, охраняемые, но не дорогие велопарковки. Многие подъезжали бы к станции метро, оставляли своего коня и ехали дальше на работу. По дороге домой забирали бы. И быстро и экологично. Да, забыл добавить – не дорого.

    • Олеся

      Просто намалювати смуги – не проблема. Але перш ніж таке робити, варто провести аналіз, де це потрібно. І не на тротуарі, а на дорозі, звісно.

      АВК проводить зараз планування веломережі для різних районів Києва, приєднуйтесь: http://avk.org.ua/2014/06/stvorymo-velokontseptsiyu-dlya-kyjeva-razom-pochynajemo-planuvannya/

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва оголошує щорічний конкурс “Велопрацедавець 2017”, який відзначає найбільш зручні для користувачів велосипеда офіси. Перемогу в конкурсі отримає компанія/організація/установа, що пропонує найкомфортніші умови для

Київрада ухвалила Стратегію розвитку Києва до 2025 року, в якій закріплено нові пріоритети транспортної політики та мобільності в місті. Асоціація велосипедистів Києва була одним з ключових

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство