Асоціація велосипедистів Києва підготувала для нової влади Києва перелік з 10 велосипедних завдань, які необхідно виконати за півтора роки. Активісти передадуть їх представникам мерії 3 липня.

Серед них – призначення радника з велосипедних питань, демонтаж кіосків з велодоріжок на Перемоги і Бажана, будівництво велопроїздів на Поштовій площі та зменшення швидкісного ліміту в місті назад до 60 км/год.

Велосипедисти планують передати 10 вело-завдань особисто міському голові Віталію Кличку. Для цього вони приїдуть до будівлі мерії на Хрещатику, 36, у четвер, 3 липня о 9:00.

Долучайтеся до акції з передачі 10 велозавдань!

Завдання новій владі Києва

(порядок по термінах виконання)

2014 рік

У липні:

У серпні:

  • Зробити безпечні та зручні проїзди велосипедистів по Поштовій площі,
  • Організувати швидкий та безпечний проїзд велосипедистів на трьох мостах Києва (Метро, Московський, Патона), обладнати безпечні та зрозумілі заїзди і з’їзди з мостів, безпечний рух по мостах,

У вересні:

  • Призначити радника з велосипедних питань (cycling officer), який буде мати необхідні повноваження для розвитку велосипедної інфраструктури у Києві, і кандидатура якого буде погоджена з громадськістю,
  • Прийняти Велосипедну концепцію Києва до 2020 року, погодити її з громадськістю, включити належну частину у бюджет 2015 року,

У жовтні:

  • Забезпечити зручні місця для перевезення велосипедів у тролейбусах, трамваях, міській електричці, та зручні під’їзди з велосипедом до станцій і зупинок,

  • Створити криті безпечні велосипедні парковки і під’їзди до них біля 15 станцій метро (або всередині переходів метро) у 2015 році (сумарною місткістю 2500 велосипедів),

У листопаді:

2015 рік:

  • Прийняти стратегію “Vision Zero” для міста Києва (мета: нуль загиблих внаслідок ДТП).

Контакти:

Ірина Бондаренко,

координаторка Асоціації велосипедистів Києва,

097 699 10 38,

isbondarenko@avk.org.ua

  • Олексій Омельянчук

    где муниципальный велопрокат?

    • Олеся

      Це питання буде підніматися пізніше – вважаємо його не найбільш нагальним на найближчі півтора роки.

      • Олексій Омельянчук

        правда? а вас не турбує те, що навіть у Москві вже є така система. Мовчу про провінційні міста Європи. А в нас нема. Може ви просто маєте лісапєдік вже тому вас це не турбує?

        • Олеся

          Нас турбує багато велосипедних проблем, але тут питання в пріоритетності – підкреслю – на наступні півтора роки. У нас був довгий список вимог, але довелося до чогось їх скорочувати. Все буде, не хвилюйтеся.

      • Олексій Омельянчук

        може просто ваша асоціація не відображає потреб велосипедистів Києва?

  • Dmitriy Pravdyuk

    Достаточно просто расширить сеть велодорожек новыми, просто нарисовав краской велодорожку на уже существующем пешеходном тротуаре, как это сделано во Львове. Это компромиссный вариант и для пешеходов и для велосипедистов.

    Не будут лишними соответствующие дорожные знаки.

    А как появится обширная транспортная сеть, можно будет говорить и о велопарковках. У станций метро нужно предусмотреть платные, охраняемые, но не дорогие велопарковки. Многие подъезжали бы к станции метро, оставляли своего коня и ехали дальше на работу. По дороге домой забирали бы. И быстро и экологично. Да, забыл добавить – не дорого.

    • Олеся

      Просто намалювати смуги – не проблема. Але перш ніж таке робити, варто провести аналіз, де це потрібно. І не на тротуарі, а на дорозі, звісно.

      АВК проводить зараз планування веломережі для різних районів Києва, приєднуйтесь: http://avk.org.ua/2014/06/stvorymo-velokontseptsiyu-dlya-kyjeva-razom-pochynajemo-planuvannya/

інші цікаві матеріали

Велопарковка біля бібліотеки в Києві з’явилась завдяки Клубу велобізнесу Асоціації велосипедистів Києва. Для зручності читачів біля Центральної районної бібліотеки ім. П.Г.Тичини в Дніпровському районі Києва

Заступник голови Київської міської державної адміністрації Дмитро Давтян запропонував урахувати напрацювання літньої школи «Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності» при підготовці проекту реконструкції

Асоціація велосипедистів Києва вирушила в об’єднані територіальні громади, щоб познайомитись і запропонувати співпрацю в рамках проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». Проект містить декілька