Дізнавайтесь, яким бачать розвиток транспорту в Києві партії, що йдуть у Київраду.

Асоціація велосипедистів Києва побувла на публічній дискусії «Нова столична влада: Пріоритетні завдання», яку проводив Візійний проект “Нова країна“. Шість партій презентували свої позиції з питань розвитку транспорту, протидії корупції, екології, забудови, ставлення до пам’яток.

Представлення проходило у порядку черги: у кожної політичної партії було 3 хвилини, щоб представити своє бачення з кожного питання. Зал при цьому міг голосувати зеленими та червоними картками – підтримуючи чи не підтримуючі плани партій. Першим питанням був транспорт, і ми занотували основні меседжі кожної партії (у порядку доповідей). Окремо виділили згадування про велотранспорт.

DSC03029

Об’єднання Самопоміч, Наталія Шульга

Перемаршрутування (оскільки Київ на двох берегах, створюються корки): потрібно подумати і запланувати програму різних маршрутів, що обмежують транспортування вранці.

Перевага екологічному електричному комунальному транспорту: трамваї, тролейбуси, метро, нові станції метро. Проблема з каштанами – це через забруднення автомобілів. Тому треба розвивати гібридний та електротранспорт.

Центр міста – звільнення від автомобілів, які його забруднюють, заважають «навіть пішоходам». Приїжджати можна велосипедами в центр.

Потрібно завершити автоматизовану систему регулювання транспорту.

Проти кортежів.

Місця для велопересування (це не магістральні траси, а в спальних районах та районах, де працюють люди).

Паркування – є розроблена програма, що чекає 9 років. Паркування підземне, наземне, перехоплююче.

Нове життя, Олег Петровець

Спитали киян, які проблеми транспорту: перше стосується тих, хто пересувається на автомобілі, а також тих, хто без авто. Орієнтуються на тих, хто без авто.

Має бути створений єдиний квиток на всі види транспорту. Це вирішить питання вартості проїзду та час.

Міська електричка – треба розвивати. Вирішити за півтора роки буде складно. Потрібна модернізація, заміна рухомого складу, чіткий графік.

Парковка в місті – проблема. Вирішити її просто, встановлюючи обмежувачі фізичні на тротуарах. Розміщення авто в центрі Києва має бути на 10-20 хв безкоштовне, на кілька годин – прийнятна ціна, на довгий час – не прийнятна, заборонено.

За перехоплюючі паркінги.

Велосипеди – біля станцій метро встановлювати парковки.

Українська народна партія, Олег Дерев’янко

В Києві немає проблеми транспорту, є проблема мобільності людей. Потрібно створити фахові експертні групи, проаналізувати ланцюжки (різні для мешканців районів різних), після аналізу та технологій розробляється транспортна модель, яка втілюється. Потім поетапне впровадження цього завдання.

Цим мають займатися фахівці, по лінії ІТ, у нас вони є.

Проблема транспорту – наслідок проблеми забудови. 82% робочих місць – на правому березі, і там живе 62% людей. Основна увага – заборона або серйозне обмеження ділової забудови в рамках історичної зони Києва. Організація програми «Центр поруч з домом».

DSC03045

Удар, Рена Назарова

85% шляхового покриття потребують ремонту. Проблема – подорожчання бензину.

Стратегія розвитку Києва – 80 розв’язок (треба закінчити це).

Все повертається до боротьби з корупцією.

Метрополітен – треба розбудовувати по-стаханівськи. Треба будувати метро на Троєщину.

Розвантажити складні транспорті артерії. Збудувати 4-6 тунелів.

Треба розвивати і приватний, і комунальний транспорт.

За безбар’єрний простір – зараз в транспорті немає пандусів.

Запитати людей про пішохідний Хрещатик.

Перехоплюючі паркінги.

Демократичний альянс, Василь Гацько

Правило №1 – пішохід важливіший за автомобіліста.

Правило №2 – велосипедист важливіший за автомобіліста.

Правило №3 – громадський транспорт.

Правило № 4 – автомобілісти рівні між собою.

Правило № 5 – автомобіль, який рухається, важливіший за той, який стоїть.

Перевага пішохіднрму руху в межах районах та кварталів.

Важливо поставити завдання, щоб дороги на вулицях Києва перетиналися не по підземних, а по наземних переходах.

Наземне освітлення вулиць – це питання безпеки. На цьому важливо не економити.

Забезпечення безперешкодного пересування людей з особливими потребами.

Громадський транспорт – мають бути окремо виділені смуги.

Інтегрований велотранспорт у транспортну систему.

Запровадити ініціативу єдиного квитка.

Свобода, Андрій Медведько

Транспортні проблеми – це наслідки інших проблем. Якщо на Печерську будують щось, то це +200 робочих місць, які їдуть на Печерськ, і район перевантажений. Скоро доведеться зносити будинки, щоб будувати дороги.

Причини – корупція та неякісний генплан.

По Генплану – ми виступаємо за те, щоб створити новий.

Треба будувати тунелі та розв’язки.

Велосипедисти там, будемо їх розвивати, дороги для них там, і так далі.

Політична ініціатива «Собор», Віталій Шаповаленко

Нема альтернативи розвитку громадського транспорту. У Києві прекрасне метро, добре розвинена транспортна інфраструктура.

Підтримуємо всі ініціативи, що направлені на мережу метро, автобусні та транспортні маршрути. Треба європейський трамвай.

Розвиток транспортної інфраструктури треба також робити, щоб це продовжувалися згідно з Генпланом 2025. Так ми зможемо оптимізувати транспортні потоки. Обмежувати будівництво об’єктів, які впливають на рух транспорту (багато бізнес-центрів без парковок для автотранспорту).

Підтримуємо будівництво тунелів.

Парковки – створення умов для автомобілістів.

Державно-приватне партнерство у розвиток транспортної інфраструктури, зважаючи на недостатньо коштів у бюджетів.

Тарифи: існуюча система тарифів на громадський транспорт погана, треба змінювати, знімати субсидії. Окремий експеримент щодо впровадження системи субсидування.

DSC03050

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство