На Теличці мають бути влаштовані зручні велосипедні під’їзди до цікавих об’єктів та створеня зрозуміла навігація. Окремих велосипедних доріжок там робити не потрібно. Таке бачення розвитку колишньої промзони Телички представила Асоціація велосипедистів Києва для учасників воркшопу CANactions.

Теличка – колишня і частково діюча промислова зона, знаходиться між метро “Видубичі” та Дніпром. Українські та іноземні експерти просто зараз визначають, як її оновити і оживити, під час міжнародного воркшопу CANactions “Ревіталізація Телички”.

Асоціація велосипедистів Києва зробила короткий велосипедний аналіз Телички, який представлено на онлайн-карті.

1telych

Червоними лініями позначені велосипедні маршрути, заплановані київською мерією у рамках Програми облаштування велосипедних маршрутів у Києві. Наразі вони не спроектовані і не збудовані.

Сині лінії – найбільш популярні шляхи велосипедистів, які їдуть на роботу (це міст Патона, Дарницький міст по узбіччю, Набережне шосе), згідно з онлайн-опитуванням, яке проводила Асоціація у 2012 році та спостереженнями.

Зелені лінії – популярні рекреаційні шляхи велосипедистів. Це – шляхи по Теличці до гирла річки Либідь, цвинтаря баштових кранів. Навколо Телички – шлях на Лису гору, та на острови на півдні Києва, також до південного “тунелю Сталіна”.

Для аналізу велоруху важливо розуміти місця та причини ДТП за участі велосипедистів. Червоними ліжечками позначені місця таких ДТП за період 2008-перша половина 2013 років. Очевидно, що найбільш небезпечними для велосипедистів є бульвар Лесі Українки, площа Слави, вулиця Суворова, Набережне шосе, вулиця Щорса. У 2010 на мості Патона загинув велосипедист.

Місця, де мешкають велосипедисти (і люди взагалі) у радіусі до 5 км позначені жовтими будиночками: це Голосієво, райони навколо Ботанічного саду, Березняки, Осокорки.

Таким чином, бачимо, що Теличка доволі популярна серед велосипедистів саме з метою рекреації, при цьому рух велосипедистів переважно з найближчих житлових районів та з основних магістралей. Вулиці на Теличці переважно мають дві смуги, не є транзитними, а кількість автомобілів на них не перевищує 2000 авто на добу.

Тому пропозиції Асоціації щодо велорозвитку Телички наступні:

  • збільшити кількість цікавих рекреаційних та екскурсійних об’єктів на Теличці
  • запланувати зрозумілу та уніфіковану навігацію для велосипедистів (наприклад, як у Німеччині)
  • обмеження швидкості автомобілів на території – 30 км/год
  • створення велосипедної карти (спільно з картою інших активностей)
  • облаштувати зручні заїзди та виїзди для велосипедистів з боку Набережного шосе, Дарницького мосту, метро “Видубичі”, Саперно-Слобідської, Залізничного шосе та Столичного шосе

Робити відокремлену спеціальну велосипедну інфраструктуру тут ні в якому разі не потрібно.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

У День Конституції, 28 червня, Асоціація велосипедистів Києва провела святкові велоекскурсії для киян і веломандрівників “Туру Вишиваним Шляхом 2017”, які фінішували в столиці України. Велоекскурсії