Розвиток велотранспорту не лише робить міста більш мобільними та дружніми до людей – а ще й приносить колосальні економічні переваги. Так, економічні вигоди від велоруху у країнах ЄС становлять понад 200 мільярдів євро щороку.

cycling benefits

За підрахунками Європейської федерації велосипедистів (ECF), економічні вигоди від велосипедного руху в Євросоюзі щороку становлять 200 мільярдів євро – або 400 євро на кожного громадянина ЄС. Це відбувається за рахунок скорочення витрат на охорону здоров’я, економії енергоресурсів, розвитку туризму та велосипедної індустрії.

Найбільше переваг отримує галузь охорони здоров’я – понад 110 мільярдів євро щорічно. ECF отримала такі дані за допомогою методики Health Economic Assessment Tool fpr Cycling, розробленої Всесвітньою організацією охорони здоров’я.

Зважаючи на це, ECF звертає увагу політичних лідерів на три аспекти:

  • Політика у сфері велотранспорту потребує постійної політичної підтримки та координації згори.
  • Щоб уникнути розпорошення зусиль, ECF закликає владу на всіх рівнях розвивати стратегії розвитку велоруху у співпраці різних департаментів і відомств.
  • Потрібно більше політичної підтримки для принципу “забруднювач платить” (“polluters pay”). У 2011 році Європейська комісія задекларувала плани “Перейти до повної обов’язкової інтерналізації коштів, пов’язаних з шумом, забрудненням повітря та заторами”. ECF вітає такий крок, але вважає, що користь для здоров’я від їзди на велосипеді повинна бути включена в цю стратегію.

Економічні вигоди від велосипедного руху в числах (2010 рік, 27 країн ЄС):

  Вигоди   Сума (мільярди євро)
  Здоров’я: зменшення смертності   114-121
  Зменшення заторів   24,2
  Економія бензину   2,7-5,8
  Зменшення викидів CO2   1.4-3
  Зменшення забруднення повітря   0,9
  Зменшення шумового забруднення   0,3
  Туризм   44
  Велосипедна індустрія   18
  Разом   205-217.3

 

Для прикладу, у місті Севілья щодня на велосипеді їздить 66 тисяч велосипедистів, на побудову велоінфраструктури пішло 32 мільйони євро. Для порівняння, гілка метро, що перевозить щодня 40 тисяч осіб, коштувала місту 600 мільйонів євро. Таким чином, при невеликих затратах міста отримують численні економічні перваги.

Більше інформації – на сайті ECF.

Читайте також, як велосипедна інфраструктура сприяє місцевому підприємництву.

Асоціація велосипедистів Києва є неприбутковою організацією та значною мірою існує за рахунок пожертв і підтримки членів Асоціації. Якщо Ви бажаєте допомогти нашій діяльності, зробіть благодійний внесок.

 

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва збирає, перекладає та публікує корисні поради, цікаві практики та приклади щодо розвитку велотранспорту на сайті Українського інформаційного центру велотранспорту. Ми збираємо практики

Велосипедом їхати небезпечно і повільно, несприятливий клімат, безліч спусків і підйомів, великі відстані – аргументи, які, здавалося б, свідчать не на користь велосипеда. Ще один

Від світлофорів «зеленої хвилі», величних велосипедних мостів до цифрових лічильників та опор для велосипедистів на перехрестях — у столиці Данії є безліч ідей для вдосконалення