Мер Лондона Борис Джонсон офіційно заборонив в’їзд у місто великоваговим вантажівкам, не обладнаним бічним захистом або без відповідних дзеркал. Це важливо з цілої низки причин.

Дев’ять із чотирнадцяти велосипедистів, що загинули в Лондоні торік, були збиті великоваговими вантажівками. Шість із цих вантажівок були будівельними самоскидами. За словами мера: «Існує реальна проблема з вантажівками. Вони становлять близько 4% автомобілів у Лондоні і є причиною близько 53% велосипедних аварій.»

Тож Борис Джонсон узгодив із 33 міськими районами та ухвалив закон, який накладає на кожну вантажівку без належних дзеркал або бічного захисту штраф у розмірі £130. Ось як він пояснює це:

«У моїй концепції розвитку велосипедного руху йдеться, що в Лондоні не має бути дозволено жодної вантажівки, якщо вона не оснащена обладнанням для захисту велосипедиста. Ні я, ні міські райони самостійно не мають права забороняти рух вантажівок без захисного обладнання. Саме з цієї причини я запропонував використовувати повноваження, які я маю – накладати значний штраф на вантажівки без такого обладнання. Мені приємно казати, що ми можемо поєднати наші повноваження, щоб запропонувати просту й всебічну заборону.»

Велоактивісти в захваті від такого кроку. Пітер Уокер, велосипедний оглядач Guardian, пояснює, чому це так важливо:

«Бічний захист і поліпшені дзеркала, безсумнівно, допомагають запобігти таким зіткненням [з правого боку], про що свідчить одне дослідження, згідно з яким можна запобігти понад половині всіх смертей велосипедистів. Досі від будівельних вантажівок у Лондоні не вимагали бути обладнаними бічним захистом, який відштовхує велосипедиста від автомобіля, а не дає впасти між передніми і задніми колесами. Така вимога ґрунтувалася на тій підставі, що вантажівки повинні мати високий кліренс, щоб долати вибоїсті будівельні майданчики.»

Більше так не буде. 30 тис. власників вантажівок доведеться заплатити близько тисячі доларів для обладнання своїх автомобілів, якщо вони бажають працювати в Лондоні. І жодного «це погано для бізнесу», йдеться про порятунок людських життів.

За матеріалами treehugger.com

Переклад – Зоряна Лук’янчук, для АВК.

Асоціація велосипедистів Києва є неприбутковою організацією та значною мірою існує за рахунок пожертв і підтримки членів Асоціації. Якщо Ви бажаєте допомогти нашій діяльності, зробіть благодійний внесок.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва збирає, перекладає та публікує корисні поради, цікаві практики та приклади щодо розвитку велотранспорту на сайті Українського інформаційного центру велотранспорту. Ми збираємо практики

Цього тижня, координаторка роботи по Києву, Ксенія Семенова, відвідала офіс організації Sustrans – однієї з найбільших британських національних благодійних організацій, яка займається питаннями сталої мобільності.

Велосипедом їхати небезпечно і повільно, несприятливий клімат, безліч спусків і підйомів, великі відстані – аргументи, які, здавалося б, свідчать не на користь велосипеда. Ще один