Контекст:

Поширення велосипедного транспорту багато в чому залежить від наявності безпечних та зручних велосипедних шляхів. Поява такої велоінфраструктури можлива лише за умови прийняття відповідних рішень органами місцевого самоврядування та місцевими органами державної влади (для вулиць та доріг районного, обласного та державного значення), а також виділення коштів місцевого та державного бюджетів. Громадським активістам важко брати участь та впливати на прийняття рішень у сфері розвитку велотранспорту без розуміння ключових етапів формування транспортного бюджету та механізмів впливу на його зміст.

Це дослідження та друк його результатів виконуються на замовлення громадської організації “Асоціація велосипедистів Києва” в рамках реалізації проекту “Розвиток велотранспорту задля добробуту громад” за фінансової підтримки Європейського Союзу та Європейської федерації велосипедистів (ECF).

 

Мета роботи:

Цедослідження ставить за мету підвищити спроможність громадських організацій, ініціатив та окремих активістів/-ок у питаннях формування місцевого, районного та обласного бюджетів у сфері транспорту та можливостей впливати на виділення коштів для розвитку велосипедної інфраструктури та врахування безпеки та потреб велосипедистів.

 

Опис завдань:

  1. Вивчити та дослідити наявні аналітичні матеріали у сфері формування місцевих, районних та обласнихбюджетів та можливостей впливу громадських організацій (незалежно від сфери зацікавленості НУО). Коло досліджень у сфері формування державного (районного та обласного) бюджету достатньо обмежити етапом подання пропозицій від місцевих органів державної влади.
  2. Виявити основні нормативні та законодавчі акти, які регулюють процес формування та затвердження місцевих, районних та обласних бюджетів
  3. Дослідити процес формування транспортної складової місцевих бюджетів, її узгодження та затвердження, ключові особи, які приймають рішення
  4. Дослідити процес формування пропозицій до районний та обласних бюджетів, їхнє узгодження та затвердження, ключові особи, які приймають рішення
  5. Проаналізувати участь громадських організацій у процесах формулювання місцевих, районних та обласних бюджетів в Україні (бажано у сфері транспорту) та сформулювати ключові поради щодо механізмів участі громадськості
  6. Вивчити та викласти кращі практики впливу громадськостіта її контролю за використанням місцевих бюджетів в інших країнах (за підтримки Координаторки національної роботи АВК та контактів у Європейській федерації велосипедистів)

 

Результат роботи експерта/-ки:

  • Матеріал має містити інформацію про:
    • Основні джерела фінансування інфраструктурних проектів (в т.ч., велосипедної інфраструктури)
    • Процес формування, узгодження та затвердження місцевого бюджету
    • Процес підготовки, узгодження та затвердження пропозицій до районного та обласного бюджетів
    • Посадові особи, які відповідають за формування пропозицій до бюджету (місцевого, районного та обласного), та ключові особи/посади, які приймають рішення щодо включення статей до бюджету
    • Поради щодо можливостей та успішних практик, завдяки яким НУО в Україні та/або за кордоном впливають на виділення коштів у місцевому бюджеті на розвиток велоінфраструктури, а також контролюють використання бюджетніх коштів.
  • Збалансоване використання тексту та графіки (схеми процесів, таблиці і т.п.)
  • Мова матеріалу: українська
  • Обсяг: 10-12 сторінок А4 (не включаючи джерела інформації)

 

Вимоги до кандидатів/-ок на надання послуг:

  1. Досвід роботи в/з органами місцевого самоврядування у сфері формування місцевих бюджетів
  2. Знання процедур розробки, узгодження та затвердження місцевих та/або державного бюджетів
  3. Розуміння механізмів участі об’єднань громадян у процесах прийняття рішень щодо формування місцевих, районних та обласних бюджетів
  4. Чітке формулювання речень простою та зрозумілою мовою.

 

Термін надання послуг: 20 робочих днів протягом березня-травня 2014 року 

Умови оплати: 7100 грн. Безготівково по факту надання послуг за договором з фізичною особою-підприємцем.

Резюме та приклад попередньої роботи (текст) надсилати на пошту ksenia.semenova{a}www.avk.org.ua до 20 березня 2014 року.

Завантажити це технічне завдання

 

Проект “Розвиток велотранспорту задля добробуту громад” має на меті підвищення якості національної та місцевої політики розвитку велосипедного транспорту в українських містах.

Проектом передбачається робота за наступними напрямками:

  • посилення спроможності органів місцевого самоврядування розробляти ефективні стратегії розвитку велосипедного транспорту,
  • посилення спроможності інституцій громадянського суспільства впливати на транспортну політику та бюджет,
  • створення сприятливих законодавчих умов для розвитку та популяризації велотранспорту в українських містах,
  • підвищення попиту з боку суспільства на розвиток велосипеда як складової транспортних систем в містах України.

Проект реалізується Асоціацією велосипедистів Києва за фінансової підтримки Європейського Союзу та Європейської федерації велосипедистів. Партнерами проекту виступають Центр соціальних та ділових ініціатив (Яремче) та Європейська федерація велосипедистів (Брюссель).

 

Більше інформації про проект:

Ксенія Семенова

Координаторка національної роботи

ГО “Асоціація велосипедистів Києва”

 

ksenia.semenova{a}www.avk.org.ua

+38 (067) 253 1843

http://www.avk.org.ua

http://www.velotransport.info

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва. Що більше нас буде, то швидше ми будемо жити в комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Радниця мера Києва з питань велоінфраструктури розшукує волонтерів для роботи над такими напрямами: Контроль за проектами реконструкції та будівництвом велодоріжок та ін велоінфраструктури Інтеграція з

Асоціація велосипедистів Києва оголошує набір на дві позиції: координатора(-ки) з національної роботи та медіа-координатора(-ки). Асоціація велосипедистів Києва запрошує у команду людей, які готові професійно та

10-12 липня 2015 року в Україні вперше відбувся BikeCamp – тренінг для молодих активістів, які просувають велосипеди як засіб міського транспорту. Протягом трьох днів 21