У рамках концепції розвитку велосипедного руху мера Лондону, віднині дозволено подорожувати з велосипедами в Доклендському легкому метро (Docklands Light Railway – DLR)* — окрім годин пік та у вихідні дні. Це відкрило велосипедистам із півдня та сходу Лондона нові можливості пересуватись і подорожувати містом.

Фото: flickr / rpmarks

Уперше питання було поставлене на обговорення організацією «LondonCyclingCampaign» ще з часу відкриття DLR у 1987 році, втім серйозно ідею сприйняли лише після того, як Ендрю Гілліган, уповноважений мера з велосипедного руху, змусив менеджерів DLR пояснити, чому ж велосипеди не можуть бути дозволеними. Після шестимісячного судового розгляду щодо велосипедів у потягах, який відбувся торік, мер оголосив, що цей крок є постійним, зокрема заявивши: «Відкриття Доклендського легкого метро для велосипедистів стане величезним поштовхом для велосипедної громади й зробить перетин річки набагато зручнішим для велосипедистів. Це ще один важливий крок у просуванні нашої місії — полегшити доступ до їзди на велосипеді більшій кількості мешканців столиці.»

Мережа Доклендського легкого метро

Раніше велосипеди були заборонені для перевезення в DLR через побоювання, що вони можуть стати перешкодою в потягах — які здебільшого курсують надземними естакадами або підземними тунелями — під час екстреної евакуації. Аварійні випробування й програма пробних поїздок торік зрештою переконали транспортних босів, що велосипеди не становлять загрози для інших пасажирів. На час випробувань організація «London Cycling Campaign» забезпечувала участь у ній волонтерів і надавала свої рекомендації, сприяючи обговоренням навколо питання.

Виконавчий директор «London Cycling Campaign» Ашок Сінья каже: «Ми задоволенні… Цей захід відкриє нові куточки міста для багатьох лондонців, котрі їздять на велосипедах, і забезпечить зручні переправи через річку, стимулюючи більш активне щоденне пересування на велосипеді.»

Фото: flickr / tschustoday

Цей крок відкриє дві нові переправи через річку, вільні від транспорту, для велосипедистів; ефективно з’єднає кілька вільних від транспорту велосипедних маршрутів від Грінвіча до Мадшейд і від Вулріча до Ройал Докс, а також забезпечить альтернативний шлях пішохідним тунелям Грінвіча та Вулріча, які останніми роками закривали, або призупиняли в них рух через триваючі ремонтні роботи.

Велосипедистам дозволять користуватися DLR поза годинами пік, а також у вихідні дні, 34-кілометрові лінії якого поєднані з рештою лондонської транспортної мережі, де в цей час також дозволене перевезення велосипедів. Утім велосипеди не будуть дозволені на станції Бенк, де закінчується одна з гілок DLR. Складані велосипеди дозволено перевозити у всій транспортній мережі Лондону в будь-який час. Години пік тривають із 07.30 до 09.30 – 16.00 – 19.00 із понеділка по п’ятницю за винятком державних свят.

Оскільки близько 70% усіх поїздок, здійснених у Лондоні, становить менше 5 км, можливість вдатися до комбінованих поїздок і здійснити коротку велосипедну поїздку в обидва боки на потязі є корисним інструментом у прагненні заохотити більше поїздок на велосипеді. Функціонування дружнього до велосипедистів громадського транспорту може заохочувати людей до більшої кількості поїздок велосипедом, коли здається, що погода може хитнутися в будь-який бік. А саме така погода тримається в Лондоні протягом майже шести місяців на рік.

За матеріалами ibikelondon.blogspot.co.uk

Переклад: Зоряна Лук’янчук, для АВК.

*Доклендське легке метро (Docklands Light Railway, DLR) — автоматичне легке метро, відкрите 31 серпня 1987 року для обслуговування району Доклендс у Лондоні. Охоплює кілька районів. Довжина колій 34 км, 45 станцій. Більшість станцій підняті над землею, деякі розташовані на рівні землі і під землею. Вийти на платформу можна сходами чи ліфтом, подекуди є ескалатори. Вся мережа метро пристосована для доступу на інвалідних візках, багато уваги було приділено для легкого доступу на станції для всіх пасажирів. Станції мають високі платформи, що точно підходять за висотою до потягів, полегшуючи доступ у вагон. (Вікіпедія)

  • noyesmaybe

    у Вашингтоні ДіСі вело можно возити в метро ще з 2000-х, в будь-який час. У Фр та Німеччині теж вело можна запхати майже в будь-який громадський трсп. У нас мабуть дозволять році в 2099, будемо першими?

інші цікаві матеріали

Другий міжнародний фестиваль кіно та урбаністики “86” відбудеться з 28 квітня по 3 травня у Славутичі. У програмі: 10 яскравих документальних стрічок з усього світу,

У той час, як непомітно наближається квітень, а з ним і теплі  сонячні дні, люди все частіше згадують про свої велосипеди. Шостий рік поспіль, квітень

«Яким видом транспорту ви найчастіше користуєтесь у звичайний день?» 8 % із 27 тисяч опитаних із 28 країн-членів ЄС відповіли «велосипед».  До 5 топ-країн, де