Велосипедисти зустрілися з кандидатом у мери Києва Ігорем Луценком і передали свої побажання з велорозвитку.

Зустріч АВК з Ігорем Луценко

Плани Ігоря Луценка на посаді мера

На зустрічі, що тривала дві години, Ігор розказав про свої плани, які здійснить, якщо стане мером Києва: створення муніципальної міліції, реформу самоврядування, мораторій на вирубку зелених насаджень, очищення Києва від МАФів та зайвих маршруток. Ігор хоче запровадити більше електричного транспорту (трамваїв, тролейбусів), зробити виділені смуги для громадського транспорту дієвими, запустити нічний транспорт.

Коли найнагальніші проблеми (попередній абзац) будуть вирішені, Ігор планує впровадити довші реформи: новий закон про самоуправління (міський голова з реальними повноваженнями), започаткувати систему електронних виборів (зробити так статут Києва), відкриті реєстри власності і земельні кадастри. Тендери на закупки мають бути прозорими. “Київавтодор” ліквідовано. Конкурси мають вигравати аутсорсингові компанії, а не тільки одна-єдина.

Проблемою Ігор визначив надмірну рекламу у місті.

“Реклама складає лише 2% міського бюджету, а нею завішане все місто”, – каже він.

Ігор назвав кілька мрій, які хоче втілити уже коли інші проблеми будуть вирішені. У київські парки мають заходити косулі та зайці – по природних коридорах. У Києві має бути шість національних парків, а не один. Має бути контроль якості пального. Повітря має стати чистішим.

Про вело

Асоціація велосипедистів Києва передала Ігорю пропозиції з розвитку велосипедної інфраструктури в місті. Ось комплексна програма велосипедного розвитку Києва, що має бути зроблено у першу, другу і третю чергу. Коротко наші вимоги викладено тут.

Ігор та його команда взяли їх до уваги.

Також Ігор сказав, що буде їздити на роботу на велосипеді.

Нагадаємо, наше міні-опитування показало, що 70% велосипедистів вимагають створення велосипедної інфраструктури у Києві, 40% прагнуть велопарковок, а 15% хочуть бачити мера на велосипеді.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін

Для оцінки та аналізу вже наявних фрагментів велосипедної інфраструктури Києва велосипедистів просять позначити проблемні місця на онлайн-карті. Архітектор і один з розробників велоконцепції Києва Андрій