До 21 березня Департамент ДАІ збирає зауваження киян щодо підвищення швидкості авто на 20 вулицях Києва.

Експеримент планується проводити з 1 квітня по 1 листопада, дозволивши автомобілям рухатися зі швидкістю 80 км/год на 20 вулицях (перелік нижче). Фактично, це означає, що на цих вулицях швидкість буде 100 км/год – адже існує нештрафоване перевищення швидкості на 20 км/год.

А за такої швидкості кількість смертей у ДТП зросте мало не вдвічі. Адже з підвищенням швидкості на 5 км/год, кількість аварій збільшується на 10%, а кількість смертей у аваріях – на 20%.

Крім того, це вулиці, уздовж яких є пішохідні тротуари, житлові будинки, зупинки громадського транспорту. Це означає, що всі ці люди будуть під ще більшою загрозою.

По цих вулицях мають право їздити велосипедисти. І очевидно, що вони будуть там їздити: бо більше немає, де. Різниця у швидкості між велосипедистом (20 км/год) та автомбілем (80-100 км/год) у такому разі буде 60-80 км/год. І це означає, що велосипедист зі 100%-ймовірністю загине.

Водії вчиняють помилки. Але якщо ця помилка скоєна на швидкості 50 км/год, то люди мають можливість вижити. Якщо на 100 км/год, шансів на виживання не лишається. Завдання організацій з безпеки дорожнього руху – зменшити наслідки можливої помилки, а не збільшувати їх.

Тому Асоціація велосипедистів Києва та Коаліція “За безпеку дорожнього руху” вимагають від ДАІ:

  • не проводити цей експеримент
  • надати інформацію про техніко-економічне обгрунтування експерименту
  • надати прогноз аварійності пропонованих вулиць
  • провести експеримент зі зниження швидкості на деяких вулицях Києва і дослідити наслідки

УВАГА!

ДАІ приймає зауваження від киян щодо цього експерименту до 21 березня. Будь ласка, надішліть їм звернення з проханням не проводити цей експеримент!

Ви можете скористатися чернеткою-основою, яку ми підготували.
Адрес для надсилання: info@sai.gov.ua

Вулиці, на яких хочуть збільшити швидкість до 80 км/год (читай “100 км/год”).

  • Столичному шосе (від Південного мостового переходу до вулиці Академіка Заболотного),
  • Наддніпрянському шосе,
  • Набережному шосе (від Поштової площі до мосту Патона),
  • проспекту Бажана,
  • проспекту Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вулиці Миколи Шпака та вулиці Полковника Шутова, від шляхопроводу ст. м. «Святошин» до кемпінгу «Пролісок»),
  • автодорозі М-06 (від кемпінгу «Пролісок» до межі міста Києва) – після введення в експлуатацію надземних пішохідних переходів,
  • Оболонському проспекті (від Богатирської до вулиці Малиновського),
  • вулиці Богатирській,
  • автодорозі Р-69 від вулиці Озерної до межі Києва,
  • вулиці Олени Теліги (від вулиці Ольжича до проспекту Московського),
  • проспекту Московському (від вулиці Олени Теліги до проспекту Оболонського, від вулиці Богатирської до Московського мосту),
  • Московському мостовому переході,
  • проспекті Ватутіна (від Московського мосту до площі Керчинської),
  • проспекті Броварському (від проспектів Визволителів до площі Новоросійської та від вулиці Кіото до КП ДАІ і від КП ДАІ до повороту на село Зазим’я),
  • вулиці Саперно-Слобідській (від вулиці Грінченка до Південного мостового переходу),
  • Південному мостовому переході,
  • бульвару Дружби Народів,
  • вулиці Академіка Заболотного,
  • вулиці Міській (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе),
  • автодорозі Т-1039 (від Гостомельського шосе до Мінського проспекту).

Прес-реліз з приводи необхідності відміни експерименту з підвищення швидкості у Києві читайте тут.

  • Den Luna

    Ліміт збільшує швидкість тільки у ліві смузі руху!!! Де велосипедисти не їздять!!!

    • Ira Bondarenko

      Де це написано? У тексті ДАІ про експеримент про це ні слова немає.
      Але якщо і так, то це не менш небезпечно. Будь-яка помилка водія, інфаркт – машина легко виїде з лівої смуги і, наприклад, вріжеться у зупинку громадського транспорту. Так уже було.

інші цікаві матеріали

Проект постанови Кабінету міністрів України, якою дозволена швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах зменшується з 60 до 50 км/год лише вдень, погоджено без змін

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей