Найчастіше питання, яке ставлять люди активістам вело-консультацій Асоціації велосипедистів Києва – як обрати велосипед та де його купити. Це питання цікавить 47% користувачів вело-консультацій.

У цій статті ми спробували проаналізувати найбільш популярні запитання велопочатківців Києва. Ми виходимо з того, що якщо такі запитання з’являються, це означає, що інформації про них в інтернеті недостатньо, або такої послуги немає. Сподіваємося, що аналіз запитань до вело-консультантів АВК допоможе знайти та усунути інформаційні дірки веломагазинам, веломайстерням та велоактивістам.

Купити велосипед

Здебільшого люди хочуть купити велосипед для поїздок на роботу та у справах. На другому місці – на дачі або для вело подорожей.

Також люди шукають велосипеди із заниженою «жіночою» рамою та дитячі. Популярним є питання «Який велосипед обрати для важкої, понад 100 кг, людини?»

Близько 20% бажаючих купити велосипед згодні на вживані раніше велосипеди.

Ціна, за яку шукають велосипед – від 2000 до 4000 тисяч гривень.

Доглядати за велосипедом

Наступна за популярністю група питань, як доглядати та ремонтувати велосипед, цікавить близько 20% користувачів вело-консультацій.

Цікавлять здебільшого прості питання: як доглядати за ланцюгом, як часто міняти покришки, де пройти техобслуговування, де найближча майстерня.

З унікальних питань: де можна пофарбувати велосипед та як прикріпити його на стіну.

Як спланувати веломаршрут

Таке питання цікавить 10% користувачів вело-консультацій АВК. Питають поради, як краще проїхати Києвом, у яких парках приємніше кататися. Одне питання стосувалося довгої подорожі по Криму.

Правила дорожнього руху для велосипедистів

Складні питання ПДР: як велосипедисту проїхати прямо, якщо крайня права смуга має розмітку-стрілку праворуч, та хто має пріоритет у русі, якщо авто повертає праворуч, а велосипедист їде прямо.

Задля першого з цих питань АВК спеціально зверталося до Центру безпеки дорожнього руху і отримало відповідь, яку повніше опишемо у окремій статті. Але коротко відповідь наступна: якщо велосипедисту треба прямо, а смуга передбачена лише для руху праворуч (розмітка-стрілка), то велосипедист все одно може рухатися по цій смузі прямо і проїжджати перехрестя прямо з правої смуги. Це стосується також заїздів у тунелі, на складні транспортні розв’язки. Заборони на рух прямо на таких перехрестях, заїздах та з’їздах для велосипедистів немає.

***

Зведені відповіді на найбільш поширені питання Асоціація велосипедистів Києва викладе протягом тижня. Сподіваємося, вони будуть корисними вам, а якщо ні – то вам друзям-велопочатківцям!

Якщо ви вважаєте службу вело-консультацій Асоціації велосипедистів Києва корисною, ви можете підтримати її пожертвою (у полі “Коментар” вкажіть “велоконсультації”).

Щороку у грудні Асоціація велосипедистів Києва надсилає звіт по отриманню та використанню пожертв усім, хто нас підтримав.

Хочете бачити Київ велосипедним? Приєднуйтеся до Асоціації велосипедистів Києва.

Що більше нас буде, то швидше будемо жити у комфортному місті!

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24

Координатори Асоціації велосипедистів Києва провели серію воркшопів для учасників освітнього табору для велоактивістів з усієї України Bike Camp, який пройшов 4-6 серпня в місті Яремче