Цього тижня Асоціація велосипедистів Києва зустрілася з кандидаткою в мери Києва Лесею Оробець. Передали веловимоги, обговорили, що варто зробити у перший рік, у разі перемоги.

Леся Оробець завітала до офісу Асоціації на Подолі у вівторок дуже рано зранку. Розказала, що сама їздила велосипедом, поки його не вкрали, про що вона дуже шкодує. А за кордоном намагається брати прокатні велосипеди, чим тішить інших учасників зустрічей.

У нас було півгодини, тому ми передали Лесі вело-план до 2025 року (вона сказала, що уже його переглядала), а також визначили, які речі варто почати і доробити у перший же рік. Ми виділили три:

  • створення велосипедних перехоплюючих паркінгів біля ключових станцій метро та міської електрички (Дарниця, Харківська, Позняки): для під’їзду до метро, лишити велосипед з охороною до вечора, їхати в центр на метро – це дозволить розвантажити дороги і громадський транспорт у цих районах;
  • інтеграція велотранспорту у громадський транспорт, у першу чергу, фунікулер, міську електричку, швидкісний трамвай: облаштування зручних підходів до станцій (де не треба тягнути велосипед на собі по сходах вгору), облаштування місць у вагонах (у міській електричці уже є), інформування людей про це;
  • затвердження міською радою проекту пілотної велоінфраструктури Дарницького району “Старт”, затвердження його у міському бюджеті та початок проектування.

У суботу зранку ми оформили ці вимоги у зрозумілий документ і передали для обробки волонтерам Лесі Оробець.

Також Асоціація братиме участь у роботі груп “Екологія” та “Транспорт” для програми Лесі.

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей