Цього тижня Асоціація велосипедистів Києва зустрілася з кандидаткою в мери Києва Лесею Оробець. Передали веловимоги, обговорили, що варто зробити у перший рік, у разі перемоги.

Леся Оробець завітала до офісу Асоціації на Подолі у вівторок дуже рано зранку. Розказала, що сама їздила велосипедом, поки його не вкрали, про що вона дуже шкодує. А за кордоном намагається брати прокатні велосипеди, чим тішить інших учасників зустрічей.

У нас було півгодини, тому ми передали Лесі вело-план до 2025 року (вона сказала, що уже його переглядала), а також визначили, які речі варто почати і доробити у перший же рік. Ми виділили три:

  • створення велосипедних перехоплюючих паркінгів біля ключових станцій метро та міської електрички (Дарниця, Харківська, Позняки): для під’їзду до метро, лишити велосипед з охороною до вечора, їхати в центр на метро – це дозволить розвантажити дороги і громадський транспорт у цих районах;
  • інтеграція велотранспорту у громадський транспорт, у першу чергу, фунікулер, міську електричку, швидкісний трамвай: облаштування зручних підходів до станцій (де не треба тягнути велосипед на собі по сходах вгору), облаштування місць у вагонах (у міській електричці уже є), інформування людей про це;
  • затвердження міською радою проекту пілотної велоінфраструктури Дарницького району “Старт”, затвердження його у міському бюджеті та початок проектування.

У суботу зранку ми оформили ці вимоги у зрозумілий документ і передали для обробки волонтерам Лесі Оробець.

Також Асоціація братиме участь у роботі груп “Екологія” та “Транспорт” для програми Лесі.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

У 2018 році уряд України схвалив Національну транспортну стратегію на період до 2030 року, в якій враховано розвиток велосипеда як транспорту. «Національна транспортна стратегія України