“Час обирати велосипед” (Time to #ChooseCycling) – це бачення того, як Британія може стати справжньою велосипедною нацією. Автори стратегії сподіваються, що якщо всі її пункти будуть повністю реалізовані, країна досягне рівня використання велосипеда як у Німеччині, Данії, чи навіть Нідерландах.

british cycling vision

Пропонуємо ознайомитися з 10 пунктами цієї стратегії.

1. Враховування велосипеда в усіх інфраструктурних проектах

Всі рішення, що стосуються транспортної інфраструктури, повинні брати до уваги зручність, комфорт і безпечність їзди на велосипеді. На виході очікується отримати дороги та сполучення, пристосовані до велосипедного руху завдяки вдосконаленому проектуванню доріг та управлінню транспортними потоками.

2. Розумний і стабільний рівень інвестицій

Для того щоб реалізувати новий інфраструктурний план, потрібні розумні та стабільні інвестиції.

3. Послідовна політична воля

Національні та місцеві державні органи повинні розробити довготривалий план розвитку велотранспортного руху з конкретними цілями. Сюди входить надання відповідальності політикам вищого рангу.

4. Вдосконалення судової системи для захисту вразливих учасників дорожнього руху

Потрібно переглянути, як розслідуються випадки ДТП за участі велосипедистів. Надати всім користувачам доріг впевненість, що судова система може їх захистити.

5. Безпека велосипедистів в іспиті на водіння

Усвідомлення прав велосипедистів має стати важливою частиною іспиту на водіння, особлива увага має приділятися безпечній їзді на дорозі, де присутні як автомобілісти, так і велосипедисти.

6. Посилення пунктів про безпеку велосипедистів у ПДР

У частині прав велосипедистів у Правилах дорожного рузу увага має приділятися посиленню їх безпеки. Мають бути вилучені пункти про обов’язок носіння спеціального одягу під час їзди на велосипеді.

7. Усвідомлення необхідності безпечної поведінки на дорогах

На національному рівні необхідно проводити кампанії з чіткими месиджами, що доноситимуть необхідність безпечної поведінки на дорогах.

8. Зменшення небезпеки для велосипедистів від вантажаного транспорту

Конструкції нових вантажних автомобілів потрібно змінити таким чином, щоб вони були пристосовані до нової ситуації на дорогах. Водії мають пройти інструктаж стосовно безпеки руху та врахування велосипедистів.

9. Велонавчання для всіх дітей

Навчання їзді на велосипеді має стати частиною шкільної програми, аби кожна дитина мала змогу навчитися безпечній поведінці на дорогах.

10. Зниження швидкісного ліміту

Зниження верхньої дозволеної межі швидкості руху в межах міста допоможе зберегти численні життя.

Ознайомитися з повним текстом Стратегії можна тут (англ.)

Переклад – Асоціація велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва збирає, перекладає та публікує корисні поради, цікаві практики та приклади щодо розвитку велотранспорту на сайті Українського інформаційного центру велотранспорту. Ми збираємо практики

Цього тижня, координаторка роботи по Києву, Ксенія Семенова, відвідала офіс організації Sustrans – однієї з найбільших британських національних благодійних організацій, яка займається питаннями сталої мобільності.

Велосипедом їхати небезпечно і повільно, несприятливий клімат, безліч спусків і підйомів, великі відстані – аргументи, які, здавалося б, свідчать не на користь велосипеда. Ще один