Європейський Тиждень Мобільності 2014 (ЄТМ) пройде під лейтмотивом вдосконалення якості життя. Девіз “Наші вулиці, наш голос” покликаний дати людям право розпоряджатися міським простором, у якому вони живуть.

Фото: www.gehlcitiesforpeople.dk

Десятки років міста планували з пріоритетом для використання моторизованого приватного транспорту, який потребує багато місця, є дорогим і шкідливим для довкілля. Велосипедистів, натомість, все більше відтісняли на узбіччя доріг, а пішоходів – на вузькі тротуари. Громадський транспорт також відходив на задній план.

Фото: www.materialworldblog.com

У зв’язку з цим наші міста стали більш переповненими, забрудненими, галасливими, зменшився простір для проведення вільного часу та відпочинку. Якість життя погіршилася через систематичну завантаженість, що спричиняє шум і забруднення повітря, проблеми зі здоров’ям, знищення екосистем та навіть втрати економічної продуктивності.

Фото: designtrust.blogspot.com

Традиційним методом боротьби з транспортними заторами є розширення доріг. Однак дослідження показують, що це лише ускладнює ситуацію, адже ще більше людей сідають на автоvомобілі. Увага цьогорічної кампанії ЄТМ спрямована на переорієнтацію міського простору на приємні території, що позитивно впливає на якість життя їх мешканців. Завдяки використанню більш сталого транспорту та зменшення нашої залежності від автомобілів ми можемо відновити обличчя вулиць і створити дружні для людей міста. www.mobilityweek.eu Чекаємо на Європейський Тиждень Мобільності 2014 та згадуємо попередній!

Пішохідна зона під час ЄТМ-2013 в Києві

ЄТМ-2013 у Львові

інші цікаві матеріали

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей