Питання не в тому, чи може місто дозволити собі велодоріжки. Питання в тому, чи може воно собі дозволити їх не мати.

Green Lane Project спільно з Альянсом велосипедного та пішохідного руху (США) дослідив, як відкоремлені велодоріжки сприяють розвитку місцевого підприємництва. Блогер Міхаель Андерсен розділяє економічні переваги від велосипедного руху на чотири базові категорії. Отже:

1) Відокремлені велодоріжки збільшують об’єми роздрібної торгівлі. Виявилось, що коли люди використовують велосипед у справах, вони є ідеальними споживачами роздрібної торгівлі. Вони витрачають стільки ж грошей як і ті, що приїжджають автомобілями, потребують менше місця для паркування під час покупок, повертаються знову й знову і частіше спокушаються заїхати в магазин по дорозі й зробити імпульсивну покупку.

2) Відокремлені велодоріжки сприяють здоров’ю та продуктивності працівників. Чим більше таких велодоріжок, тим більше людей ними користуються. Наявність чітких бар’єрів між велосипедистами та автомобілістами мотивує більше людей сідати на велосипед та покращувати своє здоров’я: як фізичне, так і психічне.

3) Відокремлені велодоріжки роблять більш привабливим нерухомість. Заспокоєння автомобільного руху та створення альтернативи до автомобільних доріг робить район більш привабливим для життя. Люди також схильні проводити в таких місцях більше часу надворі.

4) Відокремлені велодоріжки допомагають компаніям заманювати талановитих співробітників. Працівники будь-якого віку, та особливо молоді люди, надають перевагу роботі та проживанню в центрі міста, що дає можливість насолоджуватися перевагами такого життя. Оскільки відокремлені велодоріжки роблять їзду на велосипеді більш комфортною та популярною, вони допомагають компаніям розташовуватися в центрі, без потреби в забезпеченні місць для паркування авто біля свого офісу. Працівники, таким чином, можуть діставатися до роботи в зручний їм спосіб: не використовуючи громадський транспорт.

Текст за матеріалами streetsblog.net, фото greenlaneproject.org

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва збирає, перекладає та публікує корисні поради, цікаві практики та приклади щодо розвитку велотранспорту на сайті Українського інформаційного центру велотранспорту. Ми збираємо практики

Як та з якими наслідками використовують імітаційне моделювання під час проектування велосипедної та пішохідної інфраструктури, розказав Iгор Могила, інженер “Львівавтодору” під час виступу на міжнародній

Як Львів дослідив свої транспортні помилки, вивчив світовий досвід та втілює його на своїх вулицях. Подаємо запис лекції Дем’яна Данилюка з Львівської міської ради, що працює