Головними пріоритетами у роботі Асоціації велосипедистів Києва буде створення нових велосипедних шляхів та збільшення кількості велосипедистів.

P1020293

Ми працювали три дні і визначили три цілі, яких ми хочемо досягти у 2014 році:

1) домогтися створення 50 км безпечних та комфортних велосипедних шляхів у Києві,

2) сприяти збільшенню кількості велосипедистів на 20%,

3) збільшити кількість членів Асоціації до 300 осіб.

50

Ціль перша. 50 км безпечних та комфортних велосипедних шляхів у Києві

Наразі у Києві є 10 км велошляхів: це велодоріжки на проспекті Бажана та вулиці Здолбунівській.

Плануючи свої цілі на наступний рік, ми спеціально не казали “50 км велодоріжок”, бо знаємо, що велодоріжки (відокремлені від автодороги та тротуарів шляхи) не завжди підходять для київських вулиць. Ми кажемо “шляхи” – наголошуємо на необхідності досліджень на кожній вулиці, де планують створити велосипедну інфраструктуру, і визначення, чи там потрібна велодоріжка, чи велосмуга на дорозі, чи спільна вело-пішохідна доріжка, чи взагалі нічого не потрібно будувати, а лише зменшити дозволену швидкість автомобілів на цій ділянці (наприклад, біля шкіл).

Домогтися 50 км безпечних та комфортних велошляхів ми плануємо наступним чином:

– через виконання велосипедної частини Генерального плану Києва на 20% (це буде приблизно 30 км велошляхів),

– через облаштування нормальних умов для проїзду велосипедста на щонайменше 30% реконструйованих вулиць та розв’язок Києва (це буде максимум 5 км, але це дуже важливі транспортні об’єкти – Ленінградська площа, проспект 40-річчя Жовтня, Паркова дорога),

– через виконання проекту “Старт” на 20% – пілотного проекту велосипедної інфраструктури у Дарницькому районі (це приблизно 15 км).

Взимку ми плануємо визначити найбільш проблемні для велосипедистів місця, які можуть бути покращені через Генереальний план, реконструкцію вулиць та проект “Старт”, а з весни починати активне лобіювання у Київській міській державній адміністрації.

20

Ціль друга. Збільшення кількості велосипедистів у Києві на 20%

Спершу велосипедистів треба порахувати. Тому до весни ми плануємо розробити методику підрахунку велосипедистів, а з квітня розпочати спостереження та підрахунки (волонтери, потрібна буде ваша допомога!).

Для заохочення велопочатківців ми розробимо нові, цікаві навчальні програми: не тільки навчання з велотренерами, а й плакати в університетах та школах. А також будуть навчальні плакати для автоводіїв про особливості поведінки велосипедистів.

Соціальну рекламу під кодовою назвою “Велобогдан” плануємо повторити навесні, а також розширити її до справжнього піар-проекту: з плакатами, футболками, сумками, фотосесіями та висвітленням у ЗМІ. Можливо, доберемося й до соціальної реклами в метро.

Знову будемо проводити велопаради, перекривати вулиці та робити їх пішохідними, святкувати День без авто. Хочемо обов’язково провести День ПАРКування – хай тільки не буде дощу, як цього року!

А конкурс “Велопрацедавець” виведемо на новий рівень: створимо окрему сторінку на сайті та звенемося до hr-агентств, щоб вони поширювали інформацію про наш конкурс на кращий вело-офіс.

Муніципальний велопрокат. Так-так, саме він. Хоча ми й вважаємо, що Києву ще трохи зарано встановлювати такі велопрокати (може бути небезпечно для початківців), ми констатуємо, що позитивний ефект від цих велопрокатів набагато більший. Тож, здається, прийшов час зводити наші контакти з нашою мерією…

І звісно, ми продовжимо нашу роботу зі створення транс-європейського веломаршруту Євровело-4, що проходить від Атлантичного океану через Шегині до Києва.

300

Ціль третя. Асоціація налічує 300 членів, які сплачують членські внески

Ми хочемо бути організацією, до якої дослухаються чиновники та поважають нашу експертну думку. Ми хочемо бути справжньою громадською організацією, яка виконує те, чого прагнуть її члени – майбутні та наявні київські велосипедисти. Для цього ми хочемо рости і збільшити кількість членів зі 125 до 300 протягом 2014 року!

Рано чи пізно кращі мешканці Києва та інших українських міст долучаються до нас. Ми впевнюємося у цьому, переглядаючи список наших членів. Але ми хочемо, щоб це сталося раніше.

Тому плануємо проводити інформаційні кампанії у соцмережах та на сайтах, влаштовувати цікаві заходи для членів, розіграші та конкурси. Ми хочемо зробити класні футболки, наліпки та рюкзаки зі Хмельницьким на велосипеді або Києм-Щеком-Хоривом-Либіддю на чотиримісному велотандемі. Ми заохотимо більше магазинів, веломайстерень та велопрокатів надавати знижки членам Асоціації – і всіляко допомагатимемо нашим бізнес-партнерам.

Але відкриємо вам секрет…

…це були наші плани тільки для Києва. А ми ще плануємо роботу на національному рівні.

Час спонукати інші міста до розвитку велосипедної інфраструктури (от як Донецьк та Львів – молодці!). Час активізувати велоактивістів у райцентрах. Час вимагати від держави сприяти розвитку велосипедного руху.

Але про наші національні плани ми розкажемо трохи пізніше.

Долучайтеся до нас, разом зробимо Київ велосипедним містом!

(а от що ми уже зробили)

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24