Найбільші проблеми існуючих велодоріжок Києва – незанижені бордюри, відкриті люки, незаконні паркування та торгівля.

VDBazhana

Член Асоціації велосипедистів Києва Дмитро Петришин проїхав по усіх велодоріжках Києва та склав перелік недоліків велодоріжок, які варто виправити навесні, одразу після того, як зійде сніг.

VDZdolbunivska

Дані збирали зараз, восени, аби встигнути додати роботи з реконструкції велодоріжок до бюджетів району та міста, аби наступного року нам не казали, що на ці роботи немає грошей.

Усі 40 сторінок з фотографіями недоліків будуть відправлені до Департаменту транспорту найближчими днями. Величенький вийде лист.

Переглянути фото недоліків наявних велодоріжок можна у цьому документі: Прогалини у веломережі Києва 2013

Прокоментувати можна під цією статтею. Найбільше чекаємо коментарів, як це можна виправити. Зокрема, декому з нас хочеться провести весняну акцію з інформування водіїв та торгівців щодо того, для чого потрібна велодоріжка.

  • Алексей

    В случае когда велодорожка отнесена от тротуара вдоль дороги(как на фото) столкнулся с необходимотью велосветофора либо специальной разметки либо знака на пересечении с второстепенной дорогой для автомобилей, так как водитель не видит дорожку и не сбрасывает скорость

  • noyesmaybe

    Навряд чи буде сприйнята ця акція чи двісті їй подібних поки мало людей їздять на велах. “Ми тут гроші для сімї заробляємо, а вам розваги!” (лексіка змінена). На закони ж у нас викривлене сприйняття. А бюрократам треба слати скарги про стан поверхонь, запрошувати їх на покатушки (хай самі скуштують свої недоробки) з акціями перед міськ-рай владою.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за липень-вересень 2017 року Перед тим, як ми поговоримо про ситуацію з

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін