“Складно передбачити, як швидко українці пересядуть на велосипеди. У Німеччині, наприклад, на створення розвиненої велосипедної інфраструктури пішло близько 30 років”.

Матіас Брандт, керівник проекту Німецького товариства міжнародної співпраці GIZ (на фото у центрі), ділиться думками та спостереженнями про розвиток велоінфраструктури й того, як змінюється ставлення до велотранспорту в Україні.

brandt-giz

Матіас Брандт розказує The Village:

Проекти з велоінфраструктури передбачають не тільки мережу велодоріжок, але й велосипедні парковки, сервіси прокату велосипедів.

«Євро-2012» – це відправна точка наших проектів. З’явилася величезна кількість свіжих ідей. Разом з нашими українськими партнерами ми хочемо зберегти цей імпульс позитивних змін та інновацій , вдихнути нове життя в усталене розуміння міської інфраструктури. Використання велотранспорту якраз може стати тим «ковтком свіжого повітря», що змінить це розуміння.

Велосипеди не є панацеєю від усіх транспортних проблем у мегаполісах. Хоча в деяких містах велосипедисти складають близько 30% від загального трафіку. Це серйозно знижує рівень забрудненості міського повітря, зменшує шумове навантаження та вивільняє величезні простори, що зазвичай зайняті автомобільними парковками.

Брандт розповідає про велоініціативи та плани Києва, Львова, Донецька та розкриває своє бачення велоперспектив України. Повністю прочитати інтерв’ю можна на сайті http://www.the-village.ru.

Асоціація велосипедистів Києва співпрацює з GIZ з 2010 року. Зокрема, у партнерстві з організацією йшла розробка над пілотним проектом “СТАРТ” для Дарницького району.

Джерело: http://www.the-village.ru

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва продовжує серію публікацій з дослідження, яке містить огляд фінансової політики в сфері розвитку велотранспорту в найуспішніших країнах Європи. Метою цього дослідження є

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей