16 листопада 40 велосипедистів з різних районів Києва проїхалися новою велодоріжкою на проспекті Перемоги, що пролягає від кільцевої дороги до станції метро «Святошин».

На своєму шляху вони зустріли численні перепони для проїзду: припарковані машини, торгівельні точки, пішоходів та 4 біотуалети.

Щоб привернути увагу київських чиновників до проблем безпеки на святошинський велодоріжці, активісти встановили символічну огорожу з повітряних кульок. Але цього не достатньо, щоб вирішити проблему стихійного паркування авто, про що було піводомлено під час акції.

На знак подяки за біотуалети, що перекривають рух велодоріжкою, київські велосипедисти подарували КП «Київблагоустрій» символічні туалетні горщики, але від подарунку чиновники відмовились.

Спорудження нового відрізку велодоріжки від станції метро «Святошин» до станції метро «Нивки» планують закінчити до 21 листопада. Але побачити проект чи проконтролювати якість його виконання майже неможливо.

Велосипедисти заявлють: функціональна велосипедна інфраструктура у Києві дуже потрібна. Тест святошинської велодоріжки показав: безпечніше пересуватися автодорогами, але це заборонено ПДД. А у нинішному стані нова велодоріжка становить загрозу для всіх, хто на ній перебуває.

Інші статті про велодоріжку на проспекті Перемоги

Сторінка акції у Фейсбуці

  • Alex Kolomiets

    “Тест святошинської велодоріжки показав: безпечніше пересуватися автодорогами, але це заборонено ПДД.”

    То чому не зробити так щоб було дозволено, щоб люди могли обирати як їм зручніше пересуватись, велодоріжкою чи автодорогою.

    • Iana Zhuravska

      “то чому не зробити так щоб було дозволено”
      вы так говорите, как будто пункты в ПДД можно редактировать по мановению волшебной палочки)
      мы начали с демонстрации велодорожек, но мысль об изменении правил озвучивали журналистам. Правда, если не ошибаюсь, ни в одном из репортажей этого не прозвучало.
      Поэтому по данному направлению еще работать и работать.

      • Ira Bondarenko

        Если нужно, могу рассказать, как лучше всего общаться с журналистами. Там всего три правила, но очень помогают.

        • Iana Zhuravska

          буду благодарна за помощь)
          чувствую, что по весне акции будем возобновлять)

    • Ira Bondarenko

      Кстати, в ПДД стран мира очень редко когда можно выбирать между ВД и дорогой. Обычно если есть знак ВД, то он обязательный. Кроме Британии.
      Но в Германии, например, велосипедист может выбирать: ехать по тротуару с пешеходами или по дороге с машинами (если нет ВД). Если ВД есть – то обязательно нужно ехать по ней.
      Разрешение велосипедисту выбирать основывается на том, что каждый конкретный велосипедист выбирает то, что для него более безопасно. Исследования показывают, что при возможности выбора безопасность дорожного движения повышается.

  • http://buznik.net/ Alex Buznik

    “Тест святошинської велодоріжки показав: безпечніше пересуватися автодорогами, але це заборонено ПДД.”
    Запрещено конкретно в этом месте?

    • Ira Bondarenko

      Везде, где есть велодорожки со знаком “Велодорожка”.

      • http://buznik.net/ Alex Buznik

        ок)
        Чудо природы)

  • Taraskin

    Тю, а когда успели и где договаривались о сборе?
    Я б тоже поучаствовал…. 🙁

  • Александр Венцель

    Люди не смешите велодорожек нет и не будет никогда, страна то варварская и 50 км для авто ну маловато , сперва надо добиться чтоб гаи штрафовало тех кто ездит со скоростью 150- 200 а таких полно в Киеве ,так они все слуги закона или их родственники.

    • Ira Bondarenko

      В Верховной Раде зарегистрирован законопроект о снижении нештрафованого превышения скорости до 10 км/час (сейчас 20 км/час).
      Противники законопроекта – депутаты, которые хотят и дальше ездить быстро и безнаказанно.
      Но ведь мы же догадываемся, что даже с таким законом они будут ездить быстро и безнаказанно – так зачем же противиться?
      Такой вот интересный аспект.

  • Дислав Чернолев

    пока не будет инструментов привлечения к ответственности – во такой бардак будет всегда, а велодорожки для чиновников будут для галочки

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Для обговорення проблеми звуженого після капремонту тротуару Південного мосту представники громадськості зустрілися зі співробітниками муніципальних дорожніх служб – Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс»,

Цього року продовжено будівництво веломаршруту “Європейська площа – Троєщина”: у бюджеті Києва виділено 9 млн грн на цьогорічні роботи. Роботи заплановано на вулицях Цвєтаєвої, Сабурова