Активісти проекту probok.net прогулялися Хрещатиком і дійшли до висновку: головній вулиці Києва потрібно повернути наземні пішохідні переходи. Можливих місць нараховано цілих 20.

З усіх видів пішохідних переходів наземний вважається найзручнішим для людей. У порівнянні з підзеним і надземним, він потребує менше енергозатрат, може легко використовуватися маломобільними групами та дозволяє швидко перейти дорогу по найкоротшій траєкторії.

Проаналізувавши Хрещатик, probok.net знайшли 20 місць, де можна поставити наземні переходи без суттєвого зниження пропускної здатності вулиці. Можна почати з давно затребуваних пішоходами переходів – на вулицях, що прилягають до Хрещатика: Городецького, Хмельницького, Басейна.

На вулиці Басейній поряд з Бесарабським ринком іде постійний потік пішоходів, які формально порушують правила. Це яскраво демонструє 5-хвилинна відеозйомка, пришвидшена в 10 разів:

Якщо за 5 хвилин вулицю переходить 50 осіб, за годину це буде 600. Цілком виправдано, щоб зробити тут перехід.

бесарабка

Така ж ситуація на вулиці Архітектора Городецького. Тут потік пішоходів ще більший – вулиця тиха, потік машин невеликий. Це сприяє тому, що більшість людей переходять дорогу саме тут, а не спускаються у підземку.

Пропонується разом з пішохідним переходом звузити проїжджу частину, облаштувавши паркомісця (які де-факто там і так є), а також зробити острівець безпеки.

 Зараз                                                                                Як може бути

городецького-перехідгородецького

 

Ще одне цікаве місце – перехрестя вулиць Хрещатика та Богдана Хмельницького. Пораховано, що за годину підземний перехід переходять 1300-1500 осіб. Тобто за день число може добігати 20 000 осіб. Проситься питання: чи повинні всі ці люди переживати незручності? Слід враховувати факт, що зараз навіть без наземного переходу по вечорах перехрестя ледь рухається.

БХ

Якщо встановити переходи, то доступ на вулицю Хмельницького буде перекритий на 20 секунд з 105-секундного циклу світлофору. Єдине, чим доведеться пожертвувати за ці 20 секунд – невеликим правоповоротним потоком з Хрещатика. Але краще, якщо він чекатиме своєї черги на Хрещатику, нікому не заважаючи, ніж на Хмельницького, блокуючи лівий поворот з півдня.

пофазник

На схемі видно перехід через сам Хрещатик. Його можна буде організувати з невеликою зупинкою прямого ходу на північ. На тому ж місці, де він був 60 років тому.

старий-Хрещатик

З пропозиціями по решті перехресть можна ознайомитися в чернетці програми по відновленню переходів, яку probok.net збирається передати київській владі.

За матеріалами http://proboknet.livejournal.com

інші цікаві матеріали

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей