Ініціатива Жителів Європи (ECI) з обмеження швидкості до 30 км/год в містах та селах підходить до завершення 13 листопада 2013 року. Ініціатива зібрала 44 000 підписів — недостатньо, щоб бути прийнятою, — але вона стала потужним сигналом до політиків.

 30km

 

Ініціатива, що закликає до обмеження швидкості до 30 км/год в містах та селах всього Європейського Союзу, має на меті підвищення безпеки дорожнього руху для кожного мешканця.
Як ми згадували у попередніх статтях, зміна максимальної швидкості з 50 на 30 км/год означає створення безпечніших вулиць для велосипедистів і пішоходів.

zona-30

При зіткненні велосипеда з автомобілем на швидкості 30 км/год, імовірність виживання велосипедиста складає 95%. При швидкості 50 км/год цей показник становить лише 50%. Лімітування швидкості до 30 км/год є простим способом заспокоєння трафіку і убезпечення вулиць для всіх користувачів.

Недавні дослідження франкомовних Валлонії та Брюсселю виявили велике бажання та згоду на обмеження швидкості до 30 км/год в містах та селах, особливо біля шкіл і в місцях, де є багато дітей.

В Італії був висунутий законопроект про обмеження швидкості до 30 км/год в якості центральної пропозиції.

30

Зрештою, Європейська Агенція Навколишнього Середовища (EEA) звітувала про шкідливі ефекти забруднення, що виникає через зношення автомобільних шин, гальм та дорожнього покриття. Покращення двигунів є недостатнім для зменшення усіх забруднюючих ефектів, але розв’язанню проблеми може допомогти зниження швидкості.

Не дивлячись на те, що не було зібрано достатньо підписів для проходження ініціативи, вона лишається дуже важливою. Адже заспокоєння трафіку зберігає життя. Давайте і після закриття ініціативи боротися за безпечніші вулиці для кожного мешканця Європейського Союзу.

За матеріалами http://www.ecf.com, переклад – Асоціація велосипедистів Києва

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Київська міська державна адміністрація спростувала плани по розширенню дороги на Голосіївському проспекті до 8 смуг під час акції протесту громадських організацій, яка 8 листопада проходила