Пропонуйте свої варіанти зручнішого проїзду з велосипедом у фунікулері

Розробник нової системи навігації та дизайну фунікулера Ігор Скляревський має наміри зробити перевезення велосипедів у фунікулері ще зручнішим. Для цього він збирає ідеї щодо можливостей організації простору або кріплень для фіксації велосипедів.

Новий вигляд головної інформації для пасажирів київського фунікулера (Фото: Анна Наконечна)

Новий вигляд головної інформації для пасажирів київського фунікулера (Фото: Анна Наконечна)

Бачення Асоціації – у другому знизу купе вагонів фунікулера прибрати один ряд крісел. Цю частину можна використовувати для розміщення велосипедів та дитячих візочків. За наявності фінансування, замість стаціонарних крісел, цю сторону може бути обладнано складаними сидіннями: за відсутності велосипедистів або батьків з дитячими візочками пасажири можуть сидіти як і раніше. Двері цього купе, відповідно, позначити знаками велосипеда та дитячого візочка.

Додатково, облаштувати направляючими рейками сходи у нижньому та верхньому залах фунікулера.

Приклад велосипедної рампи (Нідерланди)

Усім, хто має власні ідеї або підтримує пропозицію АВК, пропонуємо долучитись до дискусії на фейсбуці або надіслати свої пропозиції безпосередньо Ігореві на пошту igor{a}skliarevsky.org.

Далі, цитуємо запит дизайнера:

Есть идея сделать на вагонах фуникулера крепления для перевозки велосипедов. Нужны ваши идеи и конкретные разработки.

Теперь предыстория, почему эта идея вообще возникла:

В меру своих сил я попытался повлиять на то, чтобы фуникулер более дружественно относился к велосипедистам. Я явно написал в правилах, что провоз велосипеда бесплатен (раньше этого пункта избегали, хотя по закону это так), и на дверях сделал наклейки, означающие, что это место bike-friendly.

Несмотря на то, что фуникулер вынужден подчиняться этим правилам, его сотрудники очень болезненно воспринимают тот факт, что бесплатно возить велосипеды стало еще больше людей. Дело в том, что для фуникулера каждая копейка на счету: 70% пассажиров – льготники, ездят бесплатно, а остальные платят смешную цену 1.50 грн. Да и места в вагонах велосипеды занимают много.

Несмотря на то, что закон на нашей стороне, я, как дизайнер, привык искать такие решения, где все стороны в выигрыше, и никто не ущемлен.

Я предлагаю придумать крепления на стенку вагона фуникулера, такие, чтобы не было вопросов по безопасности, габаритам, велосипеды очень легко и быстро вешались/снимались и т.д.

Есть идеи?

Вместе с автором идеи мы встретимся с директором и гл. инженером фуникулера и все обсудим.

  • Vladimir Polubkov

    Вариант с креплением на внешней части вагона, самый оптимальный. Но там тоже особо места, не так много.

  • Ярослав Лушпа

    Идея вешать велосипед на фуникулер – самая адекватная – и вел не занимает места в салоне, и переоборудовать не надо, и никого не пачкает. Только согласятся ли на такое работники фуникулера?

  • Igor Kovalov

    думаю это должна быть навесная рама/клетка из металлических труб в верховой части вагона перед кабиной. Проносить велосипед в салон – думаю не вариант вообще. С боку не позволит габарит и будет помехой к проходу пассажиров в салон. В низовой части – это вопрос безопасности и работы демпфера фуникулера.

  • Guest

    может, можно сделать такую штуку?

  • Aleksey

    просто убрать в одном из помещений один ряд кресел

інші цікаві матеріали

Всі заплановані реконструкції та капітальні ремонти вулиць, парків і розв’язок Києва, затверджених Київрадою до фінансування у 2016 році – відтепер доступні на Google-карті. Запрошуємо ознайомитися

У суботу зранку по Хрещатику проїжджає утричі менше автомобілів, ніж у будень. Втім, навіть у будень кількість машин на годину є такою, що для їхнього

Метою будь-яких інвестицій у розвиток велоінфраструктури є збільшення кількості велосипедистів та кількості поїздок, які здійснюються у місті на велосипеді. Досвід низки країн ЄС показує, що для