Громадські активісти у Росії пропонують запровадити у країні обмеження швидкості руху автомобілів у населених пунктах до 50 км/год та ввести більш жорсткі штрафи для порушників – така практика існує у ряді розвинених країн світу. На автомагістралях у населених пунктах швидкісний режим може зростати до 80 км/год.

Наразі російські активісти підготували петицію щодо зменшення ліміту швидкості та закликають її підписувати.

Такі заходи покликані, перш за все, зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод та покращити загальний комфорт для жителів міст. Відомо, що на швидкості 80 км/год автомобіль може загальмувати через 57 метрів, при 50 км/год – всього через 27, тобто значної кількості аварій можна буде уникнути.

Нововведення також сприятиме розвитку велосипедного руху: не стільки відсутність інфраструктури лякає багатьох потенційних велосипедистів, а швидкісний режим більш важких автомобілів, що загрожує їх життю та здоров’ю.

Надмірна швидкість загрожує також і життю пішоходів: що швидше їде машина при зіткненні, то менше шансів у пішоходів вижити.

Нагальна проблема великих міст – затори, і їх можна буде зменшити цією зміною, адже чим менша швидкість руху авто, тим більша пропускна здатність вулиць. Справа у тому, що на великих швидкостях існує потреба в більшому інтервалі для безпечного руху машин. А за швидкості 30-50 км/год вона є мінімальною і, як не парадоксально, водіям потрібно менше часу, щоб дістатися з пункту А в пункт Б.

Усе це в сумі, на думку активістів, допоможе зробити життя в них комфортним, адже нам добре відомо, як посилений автомобільний рух впливає на атмосферне та шумове забруднення. Більше того, психологами встановлено, що швидкість руху автомобілів не повинна перевищувати швидкість руху пішоходів у 10 разів – інакше це викликає почуття дискомфорту.

Долучитися до петиції за обмеження швидкості руху автомобілів у населених пунктах

Україна має свою історію боротьби за перевищення швидкості. Так, улітку цього року велосипедисти передали Президентові та Прем’єр-міністрові аналогічні вимоги про встановлення ліміту в містах у межах 30-50 км/год. Невеличкий поступ у цьому питанні обіцяв законопроект №1125, яким передбачалося зменшити безкарне перевищення швидкості до 10 км/год. Законопроект досі на розгляді у парламенті.

Українські активісти, зокрема, учасники акції за безпеку пішоходів на трасі Київ-Чоп, низка громадських організацій, в тому числі й Асоціація велосипедистів Києва, переконані: людське життя, а не швидкість автомобілів має бути пріоритетом державної транспортної політики.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Увечері 9 березня велоспільноту Києва шокувала новина про смерть велосипедиста, який помер під час ДТП на пішохідному переході на вул. Заболотного в Голосіївському районі. В