Громадські активісти у Росії пропонують запровадити у країні обмеження швидкості руху автомобілів у населених пунктах до 50 км/год та ввести більш жорсткі штрафи для порушників – така практика існує у ряді розвинених країн світу. На автомагістралях у населених пунктах швидкісний режим може зростати до 80 км/год.

Наразі російські активісти підготували петицію щодо зменшення ліміту швидкості та закликають її підписувати.

Такі заходи покликані, перш за все, зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод та покращити загальний комфорт для жителів міст. Відомо, що на швидкості 80 км/год автомобіль може загальмувати через 57 метрів, при 50 км/год – всього через 27, тобто значної кількості аварій можна буде уникнути.

Нововведення також сприятиме розвитку велосипедного руху: не стільки відсутність інфраструктури лякає багатьох потенційних велосипедистів, а швидкісний режим більш важких автомобілів, що загрожує їх життю та здоров’ю.

Надмірна швидкість загрожує також і життю пішоходів: що швидше їде машина при зіткненні, то менше шансів у пішоходів вижити.

Нагальна проблема великих міст – затори, і їх можна буде зменшити цією зміною, адже чим менша швидкість руху авто, тим більша пропускна здатність вулиць. Справа у тому, що на великих швидкостях існує потреба в більшому інтервалі для безпечного руху машин. А за швидкості 30-50 км/год вона є мінімальною і, як не парадоксально, водіям потрібно менше часу, щоб дістатися з пункту А в пункт Б.

Усе це в сумі, на думку активістів, допоможе зробити життя в них комфортним, адже нам добре відомо, як посилений автомобільний рух впливає на атмосферне та шумове забруднення. Більше того, психологами встановлено, що швидкість руху автомобілів не повинна перевищувати швидкість руху пішоходів у 10 разів – інакше це викликає почуття дискомфорту.

Долучитися до петиції за обмеження швидкості руху автомобілів у населених пунктах

Україна має свою історію боротьби за перевищення швидкості. Так, улітку цього року велосипедисти передали Президентові та Прем’єр-міністрові аналогічні вимоги про встановлення ліміту в містах у межах 30-50 км/год. Невеличкий поступ у цьому питанні обіцяв законопроект №1125, яким передбачалося зменшити безкарне перевищення швидкості до 10 км/год. Законопроект досі на розгляді у парламенті.

Українські активісти, зокрема, учасники акції за безпеку пішоходів на трасі Київ-Чоп, низка громадських організацій, в тому числі й Асоціація велосипедистів Києва, переконані: людське життя, а не швидкість автомобілів має бути пріоритетом державної транспортної політики.

інші цікаві матеріали

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

Для допомоги постраждалим у велоДТП Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги. Платформа юридичної допомоги АВК зв’язує між собою юристів і людей, які потрапили у