Після презентацій проекту СТАРТ у Київській міський держадміністраціі більш активно почали цікавитись та займатись питаннями потреб велосипедистів. Асоціацію попросили надати перелік станцій метрополітену та міської електрички, біля яких, на нашу думку, необхідно почати облаштування велопаркингів довготермінового користування (більше 6 годин).

Запрошуємо велосипедистів, велосипедисток та тих, хто лише хоче почати їздити велосипедом у місті, долучитись та висловити свою думку щодо наших спільних потреб. Асоціація визначила кілька точок, але нам важливо дізнатись чи співпадає наша думка з потребами інших людей.

Проголосуйте за станції метрополітену та міської електрички, де ви хотіли б бачити такі паркінги!

Відповіді приймаються включно до понеділка, 7 жовтня

  • Михаил

    опрос придуман не киевлянами – по проблеме парковок чувствуется цивилизованная западная велонога. Но не киевлянина! Метро и волопарковка – это не наше! Магазин, рынок, сберкасса, поликлиника и велопарковка ( парковка с которой не уедет велосипед без своего хозяина!) – вот наша проблема.

    • Ira Bondarenko

      Сформулируйте еще раз, в чем проблема, пожалуйста. Не очень понятно из вашего комментария.

      • Михаил

        Проблемы у меня нет. Есть неудобства: я езжу на велосипеде круглый год на работу, по делам, в магазины, на рынок и пр. Вот в часто посещаемых местах велопарковок нет, а автопарковки есть. А метро и велопарковка для меня не проблема и даже не совместимые вещи – для меня. И конечно велопарковка должна быть надёжно защищена от велоугонщиков. Может парковка должна быть оборудована надёжным замком, охранником, освещением…

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва оголошує щорічний конкурс “Велопрацедавець 2017”, який відзначає найбільш зручні для користувачів велосипеда офіси. Перемогу в конкурсі отримає компанія/організація/установа, що пропонує найкомфортніші умови для

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін