Креативне агентство >STRELA розробило соціальну кампанію «Київ – велосипедне місто» для Асоціації велосипедистів Києва.

Асоціація звернулася на Біржу соціальної реклами із запитом допомогти в розробці рекламної кампанії, мета якої – популяризація велосипеда як одного з основних видів міського транспорту.

Socreklama_Kyiv-velosypedna stolytsya

“Це наш перший досвід реалізації соціальної реклами на підтримку велоруху, – ділиться враженнями Ольга Соловей, член Ради та координатор проекту від Асоціації велосипедистів Києва. – І ми дуже раді, що все вийшло. Нам вдалося зібрати відмінну команду: креативне агентство >STRELA, яке запропонувало візуалізувати ідею “Київ – велосипедне місто” за допомогою всім знайомих пам’ятників Києва, ілюстратора Тетяни Василенко, яка втілила цю задумку в дивовижну серію малюнків (пам’ятник Богдану Хмельницькому, Батьківщина- Мати і пам’ятник засновникам Києва), хлопців з Біржі соціальної реклами, які допомагали в організаційних питаннях”.

Ольга каже: у процесі роботи над проектом несподівано приємно було дізнатися скільки людей готові підтримати цю ідею і бажання, щоб якомога більше киян стали використовувати велосипед як альтернативу громадському і особистому транспорту. За підсумками роботи над кампанією, у Асоціації велосипедистів Києва накопичилося багато нових ідей і проектів, які варто спробувати реалізувати найближчим часом.

“Київ – велосипедне місто” можна побачити на сітілайтах та бордах міста Києва.

Окрема подяка за допомогу в розміщенні реклами Асоціації зовнішньої реклами України та Артему Біденку. Велика подяка Німецькому товариству міжнародного співробітництва за фінансову підтримку проекту.

Джерело: http://socialadvertising.com.ua/news/1554/

  • Grivit

    Вышло действительно круто, молодцы!

інші цікаві матеріали

Громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва” оголосила результати першої хвилі конкурсу аналітичних медіаматеріалів «Як велосипед генерує гроші». Конкурсна комісія розглянула всі подані на конкурс першої хвилі

Сьогодні, 25 квітня, жителі Києва приєдналися до весняного дня “Велосипедом на роботу”, метою якого є популяризація велосипеда як транспорта. До флешмобу “Велосипедом на роботу” долучилися

У суботу, 9 липня, понад 300 учасниць Велопараду дівчат #наближаюАмстердам проїхали по Києву двома різними маршрутами від Національної опери до Труханового острову. Велопарад дівчат організувала