У Мюнхені (Німеччина) розпочалася міжнародна конференція Walk21, присвячена просуванню пішохідного руху у містах.

Оскільки розвиток пішохідного руху дуже тісно пов’язаний з розвитком велоруху (фактично, планування для обох слід проводити разом), члени Асоціації велосипедистів Києва також беруть участь у конференції.

У третій день Walk21 ми презентуємо ініціативи киян щодо розвитку пішохідних зон, а протягом усіх днів поститимо новини з інших презентацій. Адже крім нас, тут з України нікого немає, а інформація прогресивна і важлива.

Ми – це Ксенія Семенова та Ірина Бондаренко, члени АВК.

2013-09-11 08.54.47

Ксенія Семенова вивчає програму конференції Walk21

З цікавих речей, які ми вичитали у програмі на сьогодні – виступ канадійців, голландців та австрійців щодо співіснування велосипедистів та пішоходів, презентація щодо інтегрованого велосипедного та пішоходного планування, розробка пішохідних стратегій Берліну та Штутгарту, дискусія щодо спільного простору.

На конференцію приїхали понад 300 учасників, з них найбільше німців та австрійців. Є учасники не тільки з Європи: Австралія, Канада, США. Як ми уже писали, двоє приїхали з України (це ми). З найближчих до нас країн помічені шестеро учасників з Росії.

Якщо ви хочете опублікувати статтю або зробити відео про новітні ідеї щодо розвитку транспорту, ми можемо зібрати для вас необхідні дані під час конференції, або написати статтю самостійно. Напишіть листа на isbondarenko at www.avk.org.ua

Про Walk21 з брошури конференції: 

Конференція Walk21 вперше пройшла у 2000 році у Лондоні. Мета конференції – промоція ровитку здорових, сталих та ефективних громад, де люди обирають пішохідну ходу в якості основного виду пересування. Walk21 об’єднує професіоналів та активістів пішоходних змін, це глобальне партнерство експертів з пішохідного руху.

Веб-сайт конференції www.walk21.com

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Більше третини поїздок на автомобілі в Києві відбуваються на велосипедні відстані. Про це свідчать результати соціологічного дослідження мобільності киян 2015 року. Дані оприлюднив експерт з