Дарницький район Києва може стати велосипедним містечком уже за кілька років.

Пілотний проект розвитку велосипедної інфраструктури у цьому районі презентували сьогодні у київській мерії. Розробляли його київські проектанти, архітектори, велосипедисти та чиновники під керівництвом німецьких експертів.

Ксенія Семенова розказує про методи планування пілотного велорайону

Проект розробляли за німецькими стандартами велосипедної інфраструктури: спершу визначили пункти відправлення та призначення велосипедистів у районі та поза ним, потім сполучили їх найбільш прямими (повітряними) лініями, а потім перенесли цю мережу на існуючі вулиці.

Стало зрозуміло, що найпопулярнішими веломаршрутами в районі є проспект Григоренка та вулиця Ревуцького, оскільки по них велосипедисти з найбільш населених районів їдуть в бік центру, моста Патона, Ленінградської площі та зупинок міської електрички. Це означає, що саме Григоренка та Ревуцького мають бути обладнані велосипедною інфраструктурою першими і так, щоб велосипедистам не доводилося стрибати по бордюрах або переводити велосипед у руках.

На багатьох вулицях експерти пропонують обладнати велосмуги, причому на деяких дорогах вони ітимуть назустріч односторонньому руху автомобілів (контра-смуги, як уже зробили у Львові). Здебільшого ж це будуть односторонні велосипедні доріжки, що будуть відокремлені, але йтимуть уздовж проїзної частини, аби зберегти пріоритетність проїзду велосипедистів на перехрестях.

Наступні кроки з впровадження проекту – обговорення з мешканцями та велосипедистами, уточнення проекту, врахування грошей на проектування головних веломаршрутів у бюджеті Києва на 2014 рік.

Асоціація велосипедистів Києва збирає думки мешканців району та міста, аби врахувати їх у подальшій роботі над пілотним вело-районом. Будь ласка, завантажуйте повну концепцію пілотного вело-району на сторінці www.velotransport.info/start та залишайте свої побажання у коментарях на цій сторінці.

У презентації взяли участь Михайло Костюк, заступник голови КМДА, Матіас Брандт, керівник проекту Консультування адміністрацій приймаючих міст Євро-2012 Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, Ксенія Семенова, експертка робочої групи проекту «Старт», Асоціація велосипедистів Києва.

Ксенія Семенова та Михайло Костюк відповідають на запитання

Проект «Старт» було ініційовано у 2011 році громадською організацією “Асоціація велосипедистів Києва” та підтримано Київською міською державною адміністрацією, а пізніше включено до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.

Концепція розроблена за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ. Метою проекту «Старт» є створення успішного прикладу популяризації велосипеда як щоденного транспортного засобу в окремо взятому районі міста Києва, з подальшим поширенням цієї практики на сусідні райони і все місто. Територія пілотного проекту: Дарницький район (житлові масиви Осокорки, Позняки, Харківський, Нова Дарниця).

Увага! Завантажити концепцію пілотного велорайону Дарницького та залишити свої коментарі можна тут!

Контакти:

Ксенія Семенова, 067 253 18 43, ksenia.semenova@www.avk.org.ua

Надія Парфан, 050 709 26 20, nadia.parfan@gmail.com

Читайте також прес-реліз Київської міської державної адміністрації з цього приводу (з коментарем Михайла Костюка)

5 канал про презентацію Старту в мерії

інші цікаві матеріали

Міжнародна конференція Велофорум-2017 на тему “Велосипед як каталізатор змін у містах” пройшла 6-8 жовтня в Миколаєві, зібравши більш як 100 учасників та учасниць з 24

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури