Дарницький район Києва може стати велосипедним містечком уже за кілька років.

Пілотний проект розвитку велосипедної інфраструктури у цьому районі презентували сьогодні у київській мерії. Розробляли його київські проектанти, архітектори, велосипедисти та чиновники під керівництвом німецьких експертів.

Ксенія Семенова розказує про методи планування пілотного велорайону

Проект розробляли за німецькими стандартами велосипедної інфраструктури: спершу визначили пункти відправлення та призначення велосипедистів у районі та поза ним, потім сполучили їх найбільш прямими (повітряними) лініями, а потім перенесли цю мережу на існуючі вулиці.

Стало зрозуміло, що найпопулярнішими веломаршрутами в районі є проспект Григоренка та вулиця Ревуцького, оскільки по них велосипедисти з найбільш населених районів їдуть в бік центру, моста Патона, Ленінградської площі та зупинок міської електрички. Це означає, що саме Григоренка та Ревуцького мають бути обладнані велосипедною інфраструктурою першими і так, щоб велосипедистам не доводилося стрибати по бордюрах або переводити велосипед у руках.

На багатьох вулицях експерти пропонують обладнати велосмуги, причому на деяких дорогах вони ітимуть назустріч односторонньому руху автомобілів (контра-смуги, як уже зробили у Львові). Здебільшого ж це будуть односторонні велосипедні доріжки, що будуть відокремлені, але йтимуть уздовж проїзної частини, аби зберегти пріоритетність проїзду велосипедистів на перехрестях.

Наступні кроки з впровадження проекту – обговорення з мешканцями та велосипедистами, уточнення проекту, врахування грошей на проектування головних веломаршрутів у бюджеті Києва на 2014 рік.

Асоціація велосипедистів Києва збирає думки мешканців району та міста, аби врахувати їх у подальшій роботі над пілотним вело-районом. Будь ласка, завантажуйте повну концепцію пілотного вело-району на сторінці www.velotransport.info/start та залишайте свої побажання у коментарях на цій сторінці.

У презентації взяли участь Михайло Костюк, заступник голови КМДА, Матіас Брандт, керівник проекту Консультування адміністрацій приймаючих міст Євро-2012 Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, Ксенія Семенова, експертка робочої групи проекту «Старт», Асоціація велосипедистів Києва.

Ксенія Семенова та Михайло Костюк відповідають на запитання

Проект «Старт» було ініційовано у 2011 році громадською організацією “Асоціація велосипедистів Києва” та підтримано Київською міською державною адміністрацією, а пізніше включено до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.

Концепція розроблена за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ. Метою проекту «Старт» є створення успішного прикладу популяризації велосипеда як щоденного транспортного засобу в окремо взятому районі міста Києва, з подальшим поширенням цієї практики на сусідні райони і все місто. Територія пілотного проекту: Дарницький район (житлові масиви Осокорки, Позняки, Харківський, Нова Дарниця).

Увага! Завантажити концепцію пілотного велорайону Дарницького та залишити свої коментарі можна тут!

Контакти:

Ксенія Семенова, 067 253 18 43, ksenia.semenova@www.avk.org.ua

Надія Парфан, 050 709 26 20, nadia.parfan@gmail.com

Читайте також прес-реліз Київської міської державної адміністрації з цього приводу (з коментарем Михайла Костюка)

5 канал про презентацію Старту в мерії

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

У 2018 році уряд України схвалив Національну транспортну стратегію на період до 2030 року, в якій враховано розвиток велосипеда як транспорту. «Національна транспортна стратегія України