9 вересня о 9:00 під «Укравтодором» відбудеться акція «Людське життя, а не швидкість автомобіля!».

Учасники акції: мешканці сіл уздовж нещодавно відремонтованої траси Київ-Чоп, активісти Національного екологічного центру України та Асоціації велосипедистів Києва – влаштують перформанс, під час якого покажуть, як насправді живеться мешканцям сіл без пішохідних доріжок та переходів.

IMG_2151

Після реконструкції траси Київ-Чоп автомобілісти отримали змогу швидше їхати, але при цьому життя громад, що мешкають уздовж траси, стало нестерпним. Будівельники «забули» про пішохідні переходи та пішохідні доріжки уздовж траси, і тепер пересуватися по селу стало надто небезпечним. Діти перестали ходити до школи, до магазину йдуть лише найсміливіші, а перегнати коней на інший бік траси уже неможливо, тож врожаї на полях стоять неприбрані.

IMG_2144

Активісти звертаються до «Укравтодору» та Кабміну з петицією та вимогами, що їх підписали громадські організації Національний екологічний центр України, Асоціація велосипедистів Києва, «За безпеку пішоходів», Асоціація безпеки дорожнього руху та інші.

Вимоги учасників:

– терміново зробити пішохідні доріжки і тротуари у селі Болярка Житомирської області,

– забезпечити безперебійне освітлення траси вночі на території населених пунктів,

– збудувати переходи у тих селах, де вони відсутні,

– відмінити нештрафоване перевищення швидкості на 20 км/год,

– більше ніколи не будувати міжнародні траси через села!

Цінність людського життя, а не швидкість автомобілів, має бути пріоритетом транспортної політики України!

Зареєструватися на участь в акції

Детальніше про петицію та вимоги:

http://necu.org.ua/aktsiya-lyudske-zhyttya-a-ne-shvydkist-avtomobilya/

Час: 9 вересня, 9:00

Місце: тротуар перед «Укравтодором», вулиця Фізкультури, 9

Контакти:

Олена Міскун,

miskun@bankwatch.org,

044 353 78 41, 050 352 10 57

www.necu.org.ua

  • Льошко Нікіфоров

    > більше ніколи не будувати міжнародні траси через села!
    а хтось їх будував!? всі відрізки трас, збудовані за незалежності, через села не проходять. тож безглузда вимога

    • http://www.avk.org.ua Іра Бондаренко

      Трасу Київ-Чоп, про яку йде мова у статті, реконструювали саме через села. У більшості країн, на які нам хочеться рівнятися, нові траси прокладають поза селами, як хайвеї, автобани.
      А тепер є значна вірогідність того, що у цьому напрямку нової траси не будуватимуть ще років 20, адже стара реконструйована. А отже, ще років 20 мешканці сіл потерпатимуть.
      Власне, вимога стосувалася саме цього. Але якщо тобі, Льошко, буде приємно це знати, то “Укравтодор” теж назвав цю вимогу безглуздою, як і всі інші вимоги. Але ми не здаємося.

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

В Україні розпочалась кампанія “За безпечні дороги”, до якої долучилася Асоціація велосипедистів Києва. На початку Всеукраїнського тижня з безпеки руху громадські активісти, міжнародні експерти та