Проект оновленої вело-програми Києва 2017 не можна дозволити прийняти в такому вигляді. Він повторює помилки попередньої програми і дає дуже мало можливостей для нормального вело-розвитку Києва. Асоціація надіслала рекомендації.

Протягом останніх кількох місяців Департамент транспортної інфраструктури КМДА готує оновлену вело-програму Києва на період 2013-2017 років. На жаль, вона майже повністю повторює попередню вело-програму на 2009-2012 роки: ті самі 17 веломаршрутів (плюс ще три по Пущі-Водиці), відсутність мережі велопарковок та комплексного підходу до інтеграції велотранспорту у систему громадського транспорту, відсутня система дороговказів та перелік громадських закладів.

Крім того, майбутня веломережа Києва, згідно з Програмою, має бути представлена виключно велодоріжками, що є неприйнятним, бо для більшості вулиць велодоріжки не є панацеєю, не потрібні і дуже дорогі. Києві у цьому плані слід взяти приклад зі Львова, який будує велосмуги на проїзній частині, а велодоріжки будує лише зрідка, коли це дійсно потрібно (тим більше, двосторонні велодоріжки з одного боку вулиці, яких треба уникати і використовувати лише за реальної потреби).

Асоціація виступає за зміни до проекту вело-програми, поки її не прийняли. Пропонуємо вам ознайомитися з нашими рекомендаціями: 0813-08 DepTrans AVK Recommendations to City Cycling Program 2017

інші цікаві матеріали

Українська велосипедна мережа закликає розробити державні стандарти з планування і проектування велосипедної інфраструктури. Асоціація велосипедистів Києва звернулась до міністра інфраструктури України Володимира Омеляна від імені Української

В Україні наразі існує дуже обмежена база у сфері стандартів проектування велосипедної інфраструктури. Це створює перешкоди та обмежує можливості розвитку якісної, безпечної та уніфікованої велосипедної

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури