Проект оновленої вело-програми Києва 2017 не можна дозволити прийняти в такому вигляді. Він повторює помилки попередньої програми і дає дуже мало можливостей для нормального вело-розвитку Києва. Асоціація надіслала рекомендації.

Протягом останніх кількох місяців Департамент транспортної інфраструктури КМДА готує оновлену вело-програму Києва на період 2013-2017 років. На жаль, вона майже повністю повторює попередню вело-програму на 2009-2012 роки: ті самі 17 веломаршрутів (плюс ще три по Пущі-Водиці), відсутність мережі велопарковок та комплексного підходу до інтеграції велотранспорту у систему громадського транспорту, відсутня система дороговказів та перелік громадських закладів.

Крім того, майбутня веломережа Києва, згідно з Програмою, має бути представлена виключно велодоріжками, що є неприйнятним, бо для більшості вулиць велодоріжки не є панацеєю, не потрібні і дуже дорогі. Києві у цьому плані слід взяти приклад зі Львова, який будує велосмуги на проїзній частині, а велодоріжки будує лише зрідка, коли це дійсно потрібно (тим більше, двосторонні велодоріжки з одного боку вулиці, яких треба уникати і використовувати лише за реальної потреби).

Асоціація виступає за зміни до проекту вело-програми, поки її не прийняли. Пропонуємо вам ознайомитися з нашими рекомендаціями: 0813-08 DepTrans AVK Recommendations to City Cycling Program 2017

інші цікаві матеріали

Перші в історії державні стандарти України з велоінфраструктури розробив Державний дорожній науково-дослідний інститут на замовлення Асоціації велосипедистів Києва за підтримки ULEAD з Європою. ДСТУ «Планування

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Асоціація велосипедистів Києва передала до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України коментарі до державних будівельних норм (ДБН) по метрополітену. АВК висловлює подяку за