У Києві розпочався воркшоп зі створення концепції веломережі Дарницького району – так званий “Проект Старт”, метою якого є створити безпечні та комфортні умови для проїзду велосипедистів у всьому районі, а також вивчити нюанси роботи в Києві і поширити досвід на наступні райони та на все місто при подальшій велороботі.

1173877_681971768499703_166487986_n

У воркшопі, що триває три дні, беруть участь представники Асоціації велосипедистів Києва, Київської міської державної адміністрації та її департаментів, Німецького бюро технічної співпраці GIZ, архітектори та інженери. Експертами, що керують воркшопом, є німецькі проектанти з Дрездена Мануель Штефан та Олександр Нестеровський, а представники GIZ мають подібний досвід при проектуванні веломережі Львова.

Під час першого дня (середа) учасники воркшопу проїхали по дорогах та велодоріжках Дарницького району та проаналізували їх. У наступні дні (четвер та п”ятниця) планується створити карту точок призначення та відправлення, поєднати їх бажаними (прямими) лініями, а потім накласти ці лінії на існуючу мережу доріг та вулиць. Під час останнього пункту обиратиметься тип велосипедної інфраструктури: велодоріжка, велосмуга, спільна вело-пішохідна доріжка тощо.

У своїй роботі учасники керуються німецькими стандартами велосипедної інфраструктури ЕRA, що їх відредагувала та скоригувала Асоціація велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом

У 2018 році уряд України схвалив Національну транспортну стратегію на період до 2030 року, в якій враховано розвиток велосипеда як транспорту. «Національна транспортна стратегія України