У Києві розпочався воркшоп зі створення концепції веломережі Дарницького району – так званий “Проект Старт”, метою якого є створити безпечні та комфортні умови для проїзду велосипедистів у всьому районі, а також вивчити нюанси роботи в Києві і поширити досвід на наступні райони та на все місто при подальшій велороботі.

1173877_681971768499703_166487986_n

У воркшопі, що триває три дні, беруть участь представники Асоціації велосипедистів Києва, Київської міської державної адміністрації та її департаментів, Німецького бюро технічної співпраці GIZ, архітектори та інженери. Експертами, що керують воркшопом, є німецькі проектанти з Дрездена Мануель Штефан та Олександр Нестеровський, а представники GIZ мають подібний досвід при проектуванні веломережі Львова.

Під час першого дня (середа) учасники воркшопу проїхали по дорогах та велодоріжках Дарницького району та проаналізували їх. У наступні дні (четвер та п”ятниця) планується створити карту точок призначення та відправлення, поєднати їх бажаними (прямими) лініями, а потім накласти ці лінії на існуючу мережу доріг та вулиць. Під час останнього пункту обиратиметься тип велосипедної інфраструктури: велодоріжка, велосмуга, спільна вело-пішохідна доріжка тощо.

У своїй роботі учасники керуються німецькими стандартами велосипедної інфраструктури ЕRA, що їх відредагувала та скоригувала Асоціація велосипедистів Києва.

інші цікаві матеріали

У Міністерстві інфраструктури України підтримали пропозиції до Транспортної стратегії України 2030, розроблені Українською велосипедною мережею за участю Асоціації велосипедистів Києва. 22 травня 2017 року в Міністерство

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей