При реконструкції Поштової площі не враховували рух велосипедистів та нормальний прохід пішоходів та людей з обмеженими фізичними можливостями.

Тож існує доволі висока ймовірність, що ці категорії учасників дорожнього руху будуть порушувати організований режим проїзду площі, і варто очікувати збільшення кількості ДТП за участі велосипедистів та пішоходів на Поштовій.

poshtova 2013-08-04 - new site

Так, для велосипедистів пропонується небезпечно проїжджати тунель, перелаштовуючись у третю-четверту смугу, та виїжджати з нього, несподівано опиняючись у третій смузі – зліва від швидкісного потоку автомобілів – без жодної додаткової організації їхнього руху. Це означає, що у місцях в’їзду-виїзду з тунелю слід очікувати ДТП за участі велосипедистів.

Пішоходам пропонується спускатися у єдиний вузький перехід зі сходами або ескалаторами, який буде торговельним центром. Зважаючи на те, що одну велику пішохідну зону (вулицю Сагайдачного) від іншої (Поштової площі) будуть відділяти чотири швидкісні смуги руху, слід очікувати, що пішоходи будуть перебігати ці смуги і спричиняти ДТП – так само, як це стається на Поштовій зараз.

“Поштова площа є типовим прикладом автомобілецентричного розвитку міста, від якого уже 20 років як відмовилися міста Європи. Тут не думали про пішоходів та велосипедистів – тільки про ту меншість киян, які мають автомобіль. Виступ віце-прем’єр-міністра під час огляду реконструкції Поштової довів, що в Україні досі панують застарілі стереотипи щодо розвитку транспорту. Уся Європа зрозуміла: більше доріг – більше машин, і намагається розвивати натомість громадський та велотранспорт. А Україна дозволяє собі мислити застарілими стандартами і витрачати на це величезні бюджетні кошти”, – заявив координатор коаліції “За доступний громадський простір” Ігор Тищенко.

Контакти:

Ігор Тищенко,
координатор коаліції “За доступний громадський простір”,
093 487 68 53

Ірина Бондаренко,
координаторка Асоціації велосипедистів Києва,
097 699 10 38

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Асоціація велосипедистів Києва як один з ключових розробників транспортного блоку в проекті оновленої Стратегії розвитку Києва до 2025 року, що зазнав революційних та якісних змін

Для оцінки та аналізу вже наявних фрагментів велосипедної інфраструктури Києва велосипедистів просять позначити проблемні місця на онлайн-карті. Архітектор і один з розробників велоконцепції Києва Андрій