У четвер, 11 липня, Асоціація подала пропозиції щодо організації руху велосипедистів на двох ділянках проспекту Перемоги, реконструкція якого всключає будівництво велосипедної доріжки. За проектом двостороння велосипедна доріжка планується з північної сторони проспекту на ділянці між Чорновола та м. Нивки, а далі доріжка “переходить” на південну сторону і веде до виїзду за місто.

 

Shuliavka

Ілюстрація пропозиції організації руху велосипедистів перед виходом з м. Шулявська

Зараз у проекті відсутні рішення для проїзду велосипедистів біля метро Шулявська та Берестейська. На зустрічі з головним інженером проекту від замовника (КК “Київавтодор”) Асоціація запропонувала своє бачення безпечної організації проїзду велосипедистів. Щодо варіанту проїзду біля метро Шулявська, в цілому, відповідь інженера Київавтодору Богдана Мусурівського була позитивною і було обіцяно уважно розглянути наші пропозиції на цій ділянці. Стосовно пропозицій поблизу м. Берестейська, де Асоціація пропонує організувати проїзд велосипедистів через верхню частину, перетинаючи вул. Лагерну та Дегтярівську, інженер зазначив, що ця ділянка не входить до меж проектування і для включення її у територію реконструкції та, відповідно, можливості організації руху велосипедистів, необхідно зустрічатись з директором КК “Київавтодор”. Асоціація планує це зробити найближчим часом.

Окрім цього, інженер зазначив, що усі бордюри на велодоріжці будуть занижені до 0-2,5 см, тобто максимальна висота бюрдюра може становити 2,5 см. На перетинах з бічними вулицями на дорозі буде нанесено символи велосипеда, які попереджають автомобілістів про рух велосипедистів.

Асоціація і надалі інформуватиме про перебіг реконструкції пр. Перемоги.

Більше про весь проект реконструкції у попередній статті АВК

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва вітає плани мерії збільшити кількість користувачів велотранспорту у 20 разів за 8 років, але звертає увагу, що за умови саботажу розвитку велосипедної інфраструктури

Через обвал Шулявського моста звільнено керівників, які відповідали за транспортну політику міста загалом і в окремому районі. При цьому лишилася непокараною безпосередньо відповідальна за цей

Радниця міського голови Києва з питань розвитку велоінфраструктури та координаторка роботи Асоціації велосипедистів Києва по місту Ксенія Семенова закликала “Київавтодор” і Департамент транспортної інфраструктури КМДА пояснити ситуацію