В обласному центрі Волині визначилися з типовим виглядом стоянок для велосипедів. Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, – інформує «Волинська правда».

Члени виконавчого комітету обговорювали питання про порядок розміщення обладнання для паркування велосипедів, але «палки в колеса» вставило те, що такий порядок це – регуляторна процедура, а це створить велолюбителям додаткові перепони. Міська ж влада зробити все, щоб встановити велопарковку для підприємців було досить просто.

 

 

В обласному центрі Волині визначилися з типовим виглядом стоянок для велосипедів. Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, – інформує «Волинська правда». Під час засідання виконавчого комітету серед чиновників та членів виконавчого комітету лунали дві думки: що порядок має пройти регуляторну процедуру і що потрібно ставити в місті велопарковки без положення і додаткових процедур.

Луцький міський голова Микола Романюк зауважив, що потрібно потурбуватися і про позначки на автомобільних шляхах для велосипедистів. Романюк переконаний, що якщо запустити цю процедуру «по великому колу», то руки в велолюбителів просто опустяться.

Активіст велосипедного руху Юрій Моклиця зауважив, що у місті є парковки для велосипедів, але вони недолугі. Підприємці вкладують гроші незрозуміло у що.

У підсумку члени виконавчого комітету вирішили змінити назву рішення проекту, який виносився на розгляд, і акцентувати увагу саме на затвердженні типових зупинок для велосипедів. На це пристала більшість присутніх членів виконавчого комітету.

Далі юристи мерії помізкують над тим, що ж робити з порядком розміщення велопарковок. Юрій Моклиця запропонував прописати це у змінах до правил благоустрою, проте така зміна теж передбачає регуляторну процедуру, яка може затягнутися на 1,5 місяця. Тому це питання буде вирішуватися спочатку в робочому порядку, щоб знайти вихід із ситуації.

Джерело : “Волинська правда”

інші цікаві матеріали

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування