В обласному центрі Волині визначилися з типовим виглядом стоянок для велосипедів. Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, – інформує «Волинська правда».

Члени виконавчого комітету обговорювали питання про порядок розміщення обладнання для паркування велосипедів, але «палки в колеса» вставило те, що такий порядок це – регуляторна процедура, а це створить велолюбителям додаткові перепони. Міська ж влада зробити все, щоб встановити велопарковку для підприємців було досить просто.

 

 

В обласному центрі Волині визначилися з типовим виглядом стоянок для велосипедів. Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, – інформує «Волинська правда». Під час засідання виконавчого комітету серед чиновників та членів виконавчого комітету лунали дві думки: що порядок має пройти регуляторну процедуру і що потрібно ставити в місті велопарковки без положення і додаткових процедур.

Луцький міський голова Микола Романюк зауважив, що потрібно потурбуватися і про позначки на автомобільних шляхах для велосипедистів. Романюк переконаний, що якщо запустити цю процедуру «по великому колу», то руки в велолюбителів просто опустяться.

Активіст велосипедного руху Юрій Моклиця зауважив, що у місті є парковки для велосипедів, але вони недолугі. Підприємці вкладують гроші незрозуміло у що.

У підсумку члени виконавчого комітету вирішили змінити назву рішення проекту, який виносився на розгляд, і акцентувати увагу саме на затвердженні типових зупинок для велосипедів. На це пристала більшість присутніх членів виконавчого комітету.

Далі юристи мерії помізкують над тим, що ж робити з порядком розміщення велопарковок. Юрій Моклиця запропонував прописати це у змінах до правил благоустрою, проте така зміна теж передбачає регуляторну процедуру, яка може затягнутися на 1,5 місяця. Тому це питання буде вирішуватися спочатку в робочому порядку, щоб знайти вихід із ситуації.

Джерело : “Волинська правда”

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати