Прокат велосипедів здається дуже вигідним і простим бізнесом, доступним і для новачків. Здавалося б, що тут складного – закупити десяток недорогих велосипедів, арендувати приміщення для їх зберігання і дати рекламу. Насправді, прибутку можна й взагалі не отримати.

“Бізнес це клопіткий і нестабільний – він залежить від погоди, від сумлінності клієнтів, від досвіду власника пункту, – говорить Станісав Степаненко, директор yabiker.com.ua. – Новий велосипед за умови як мінімум сонячної погоди окуповується за два місяці, але якщо з’являється необхідність ремонту або йдуть затяжні дощі, то період окупності відразу ж збільшується. Потрібно також враховувати вартість розхідників, аренду приміщення, рекламу, заробіток спеціаліста з ремонту”. І це ще не все. Велотрек потрібно оновлювати щорічно, приблизно на 50-80%, – арендатори не дуже переймаються дбайливою експлуатацією не свого транспорту. Небагато велолюбителів стають успішними підприємцями. Цей бізнес під силу трудоголікам, людям з видумкою і хорошим організаторам.

Читати повністю

інші цікаві матеріали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує

Асоціація велосипедистів Києва вирушила в об’єднані територіальні громади, щоб познайомитись і запропонувати співпрацю в рамках проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». Проект містить декілька

Початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах» відзначить велосипедний промотур у Коростишівській об’єднаній громаді Житомирської області в суботу, 16 червня, за участю віце-прем’єр-міністра і