Прокат велосипедів здається дуже вигідним і простим бізнесом, доступним і для новачків. Здавалося б, що тут складного – закупити десяток недорогих велосипедів, арендувати приміщення для їх зберігання і дати рекламу. Насправді, прибутку можна й взагалі не отримати.

“Бізнес це клопіткий і нестабільний – він залежить від погоди, від сумлінності клієнтів, від досвіду власника пункту, – говорить Станісав Степаненко, директор yabiker.com.ua. – Новий велосипед за умови як мінімум сонячної погоди окуповується за два місяці, але якщо з’являється необхідність ремонту або йдуть затяжні дощі, то період окупності відразу ж збільшується. Потрібно також враховувати вартість розхідників, аренду приміщення, рекламу, заробіток спеціаліста з ремонту”. І це ще не все. Велотрек потрібно оновлювати щорічно, приблизно на 50-80%, – арендатори не дуже переймаються дбайливою експлуатацією не свого транспорту. Небагато велолюбителів стають успішними підприємцями. Цей бізнес під силу трудоголікам, людям з видумкою і хорошим організаторам.

Читати повністю

інші цікаві матеріали

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Протягом 2018 року Асоціація велосипедистів Києва реалізувала пілотний проект разом з об’єднаними територіальними громадами України за підтримки Програми U-LEAD з Європою. Загальною метою проекту «Зелене світло

Асоціація велосипедистів Києва оголошує збір комерційних пропозицій на проведення трьох одноденних воркшопів з виробництва відеоконтенту задля промоції членства та волонтерства в організаціях громадянського суспільства. Громадська