Прокат велосипедів здається дуже вигідним і простим бізнесом, доступним і для новачків. Здавалося б, що тут складного – закупити десяток недорогих велосипедів, арендувати приміщення для їх зберігання і дати рекламу. Насправді, прибутку можна й взагалі не отримати.

“Бізнес це клопіткий і нестабільний – він залежить від погоди, від сумлінності клієнтів, від досвіду власника пункту, – говорить Станісав Степаненко, директор yabiker.com.ua. – Новий велосипед за умови як мінімум сонячної погоди окуповується за два місяці, але якщо з’являється необхідність ремонту або йдуть затяжні дощі, то період окупності відразу ж збільшується. Потрібно також враховувати вартість розхідників, аренду приміщення, рекламу, заробіток спеціаліста з ремонту”. І це ще не все. Велотрек потрібно оновлювати щорічно, приблизно на 50-80%, – арендатори не дуже переймаються дбайливою експлуатацією не свого транспорту. Небагато велолюбителів стають успішними підприємцями. Цей бізнес під силу трудоголікам, людям з видумкою і хорошим організаторам.

Читати повністю

інші цікаві матеріали

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування