Прокат велосипедів здається дуже вигідним і простим бізнесом, доступним і для новачків. Здавалося б, що тут складного – закупити десяток недорогих велосипедів, арендувати приміщення для їх зберігання і дати рекламу. Насправді, прибутку можна й взагалі не отримати.

“Бізнес це клопіткий і нестабільний – він залежить від погоди, від сумлінності клієнтів, від досвіду власника пункту, – говорить Станісав Степаненко, директор yabiker.com.ua. – Новий велосипед за умови як мінімум сонячної погоди окуповується за два місяці, але якщо з’являється необхідність ремонту або йдуть затяжні дощі, то період окупності відразу ж збільшується. Потрібно також враховувати вартість розхідників, аренду приміщення, рекламу, заробіток спеціаліста з ремонту”. І це ще не все. Велотрек потрібно оновлювати щорічно, приблизно на 50-80%, – арендатори не дуже переймаються дбайливою експлуатацією не свого транспорту. Небагато велолюбителів стають успішними підприємцями. Цей бізнес під силу трудоголікам, людям з видумкою і хорошим організаторам.

Читати повністю

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати