З першого червня на набережній Рошен вінничани та гості міста зможуть покататися на … велорикшах.

За словами начальника відділу молоді та туризму Вінницької міськради Руслана Анфілова, перші два вело-таксі уже замовлені і найближчим часом мають прибути у Вінницю.

 

 

Такий вид транспорту добре зарекомендував себе закордоном, і ми сподіваємось, що його оцінять і вінничани, – каже Руслан Анфілов. – Міська рада поки що не проплачувала придбання цих транспортних засобів. Це не велика сума, в межах десяти тисяч гривень за кожен. Але ми сподіваємось, що за них заплатить комунальне підприємство Подільський туристичний центр, яке і займається цим питанням.

Велорикші розраховані на двох-трьох пасажирів. Ціна проїзду ще не відома.

Так само, як і вартість поїздки ще в одному ноу-хау, яке теж має з’явитися в місті з першого червня. Мова йде про екскурсійний міні-поїзд, на кшталт того, що курсує вулицями Львову.

Справа в тому, що коли туристи приїздять до Вінниці вони спочатку ідуть на фонтан, гуляють по набережній, потім – в центр міста, дивляться на Вежу, Мури, заходять в Краєзнавчий музей, а після, уже ввечері, знову повертаються на фонтан, – каже Руслан Анфілов. – Виникло питання, що набережна погано з’єднана з центром міста в питанні транспорту. Зупинка трамваю знаходиться трохи далі, і її не можна перенести ближче. Один з підприємців загорівся ідеєю запуску екскурсійного поїзду і ми підтримали її.

Вінницький екскурсійний міні-поїзд буде розрахований на перевезення 50 пасажирів. Міська влада хоче, щоб він курсував щодня, а конкретні маршрути поки в стадії доопрацювання. Початковий пункт буде на набережній, а кінцеві можуть змінюватися. Сам поїзд, вартістю близько 150 тисяч євро, із двома вагонами вже на під’їзді до міста. Його доставляють зі столиці Нідерландів Амстердама.

Джерело: “20 хвилин – Вінниця”

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати