У 2012 році у Дарницькому районі Києва сталося 15 ДТП за участі велосипедистів (12% від загальної кількості ДТП за участі велосипедистів). З них 6 ДТП сталися з вини велосипедиста (9% від загальної кількості ДТП за вини велосипедиста). У 6 ДТП з 15 є травмовані, смертей у Дарницькому районі не було.

Перегляньте схему із зображенням вело-ДТП у Дарницькому районі у 2012 році. Червоним позначені ДТП, у яких винним визнали водія, зеленим – у яких винними визнали велосипедиста. Точка посередині позначки означає, що є постраждалий, причому не уточнюється, постраждав водій чи велосипедист.

Вулиці, на найчастіше стаються ДТП у Дарницькому районі: Привокзальна (3 ДТП), Харківське шосе (2 ДТП).

За статистикою ДАІ, на цих великих вулицях переважно винними у ДТП є велосипедисти (Привокзальна, Харківський).

Багато ДТП за вини водіїв (4 з 6) сталися на вузьких вулицях сіл Бортничі та Славутич, у них ж 3 постраждалих. Так само переважно винними є водії у ДТП при дворах: Дніпровська набережна, 19-а, заїзд на Руденко.

Також проаналізовано статистику вело-ДТП на Бориспільському шосе: у 2012 році на ньому сталося 4 ДТП, у яких винними є водії та велосипедисти 50/50. Причому, якщо ДТП сталося на шосе до повороту на аеропорт (приблизно 33 км шосе), то винним визнають велосипедиста, бо це автомагістраль, де велосипедисту не можна їздити.

Дуже небезпечним є місце біля 33 км, там, де поворот на аеропорт. У цьому місці сталося 2 ДТП, причому один раз визнано винним водія, а один раз – велосипедиста (очевидно, він уже проїхав знак “Кінець автомагістралі”.

Інтерактивну карту вело-ДТП у Дарницькому районі 2012 року можна переглянути за посиланням.

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує