У 2012 році у Дарницькому районі Києва сталося 15 ДТП за участі велосипедистів (12% від загальної кількості ДТП за участі велосипедистів). З них 6 ДТП сталися з вини велосипедиста (9% від загальної кількості ДТП за вини велосипедиста). У 6 ДТП з 15 є травмовані, смертей у Дарницькому районі не було.

Перегляньте схему із зображенням вело-ДТП у Дарницькому районі у 2012 році. Червоним позначені ДТП, у яких винним визнали водія, зеленим – у яких винними визнали велосипедиста. Точка посередині позначки означає, що є постраждалий, причому не уточнюється, постраждав водій чи велосипедист.

Вулиці, на найчастіше стаються ДТП у Дарницькому районі: Привокзальна (3 ДТП), Харківське шосе (2 ДТП).

За статистикою ДАІ, на цих великих вулицях переважно винними у ДТП є велосипедисти (Привокзальна, Харківський).

Багато ДТП за вини водіїв (4 з 6) сталися на вузьких вулицях сіл Бортничі та Славутич, у них ж 3 постраждалих. Так само переважно винними є водії у ДТП при дворах: Дніпровська набережна, 19-а, заїзд на Руденко.

Також проаналізовано статистику вело-ДТП на Бориспільському шосе: у 2012 році на ньому сталося 4 ДТП, у яких винними є водії та велосипедисти 50/50. Причому, якщо ДТП сталося на шосе до повороту на аеропорт (приблизно 33 км шосе), то винним визнають велосипедиста, бо це автомагістраль, де велосипедисту не можна їздити.

Дуже небезпечним є місце біля 33 км, там, де поворот на аеропорт. У цьому місці сталося 2 ДТП, причому один раз визнано винним водія, а один раз – велосипедиста (очевидно, він уже проїхав знак “Кінець автомагістралі”.

Інтерактивну карту вело-ДТП у Дарницькому районі 2012 року можна переглянути за посиланням.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати