У 2012 році у Дарницькому районі Києва сталося 15 ДТП за участі велосипедистів (12% від загальної кількості ДТП за участі велосипедистів). З них 6 ДТП сталися з вини велосипедиста (9% від загальної кількості ДТП за вини велосипедиста). У 6 ДТП з 15 є травмовані, смертей у Дарницькому районі не було.

Перегляньте схему із зображенням вело-ДТП у Дарницькому районі у 2012 році. Червоним позначені ДТП, у яких винним визнали водія, зеленим – у яких винними визнали велосипедиста. Точка посередині позначки означає, що є постраждалий, причому не уточнюється, постраждав водій чи велосипедист.

Вулиці, на найчастіше стаються ДТП у Дарницькому районі: Привокзальна (3 ДТП), Харківське шосе (2 ДТП).

За статистикою ДАІ, на цих великих вулицях переважно винними у ДТП є велосипедисти (Привокзальна, Харківський).

Багато ДТП за вини водіїв (4 з 6) сталися на вузьких вулицях сіл Бортничі та Славутич, у них ж 3 постраждалих. Так само переважно винними є водії у ДТП при дворах: Дніпровська набережна, 19-а, заїзд на Руденко.

Також проаналізовано статистику вело-ДТП на Бориспільському шосе: у 2012 році на ньому сталося 4 ДТП, у яких винними є водії та велосипедисти 50/50. Причому, якщо ДТП сталося на шосе до повороту на аеропорт (приблизно 33 км шосе), то винним визнають велосипедиста, бо це автомагістраль, де велосипедисту не можна їздити.

Дуже небезпечним є місце біля 33 км, там, де поворот на аеропорт. У цьому місці сталося 2 ДТП, причому один раз визнано винним водія, а один раз – велосипедиста (очевидно, він уже проїхав знак “Кінець автомагістралі”.

Інтерактивну карту вело-ДТП у Дарницькому районі 2012 року можна переглянути за посиланням.

інші цікаві матеріали

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування