Члени Асоціації велосипедистів Києва зустрілися з головою КМДА Олександром Поповим щодо врахування велосипедистів на Поштовій площі.

Асоціація пропонувала організувати безперешкодний рух велосипедистів (детальні рекомендації велосипедистів по Поштовій площі читайте тут), а запрошені проектанти, замовники та чиновники пояснювали, чому це неможливо, і все залишиться, як є.

Тим не менш, вдалося досягти певних компромісів.

Отже, “плюси” зустрічі:

+ зустріч відбулася, ми мали змогу безпосередньо донести свої вимоги до голови КМДА

+ голова КМДА пообіцяв, що надалі рух велосипедистів буде враховуватися при нових реконструкціях – заздалегідь

+ заїзд з Набережної на висоту пішохідної зони Поштової площі буде організовано за допомогою пандуса, замість кафе “Вітрило” (з північної сторони площі)

+ маршрут руху велосипедистів через площу буде розмічено спеціальними позначками

+ на всіх сходах на площу будуть облаштовані спеціальні з’їзди для велосипедів, по яких можна зручно і безпечно котити велосипед так, щоб він не з’їжджав самостійно (це з’їзди для велосипедів, а не велосипедистів, їздити по них не можна – це у розділі “мінуси зустрічі”)

+ новий довгий та вузький (6 м) перехід буде без торговельних площ та кіосків, а якщо це так, то велосипедистам буде більш-менш комфортно там проходити

“Мінуси” зустрічі:

– сходи на центральному переході (з Сагайдачного на Поштову площу) залишаться

– пандуси замість цих сходів облаштовані не будуть

– пандуси замість сходів на Набережну облаштовані не будуть

– ширина переходу залишиться 6 м (наші вимоги були 10 м)

– альтернативний підземний перехід – біля пам’ятника Магдебурзькому праву – затоплюється під час повеней, і пандус там теж облаштовувати не будуть

За результатами зустрічі Асоціація велосипедистів планує зробити:

– провести зустріч активістів щодо коригування вимог та рішень – у п’ятницю, 21 червня, о 18:30 в офісі Асоціації

– надіслати до КМДА листа в якості декларації результатів сьогоднішньої зустрічі

– повідомити про зустріч та її результати журналістам

– звернутися до іноземних інженерів з проханням сказати, чи є ще якісь варіанти облаштування цієї площі для велосипедистів

– вимагати усі проекти нових реконструкцій та будівництв заздалегідь

На цій зустрічі виплив цікавий факт: проектанти, замовники будівництва та чиновники не знають того, що велосипедист зобов’язаний рухатися по правій смузі якомога правіше, тому, на їхню думку, проїхати через Поштову площу для велосипедиста цілком нормально і безпечно. Також нам здалося, що вони не знають, що велосипедистам заборонено їздити по тротуарах, згідно з ПДР. Можливо, саме ці незнання ПДР є причиною того, що в місті проектуються такі розв’язки? Можливо, проектанти думають, що велосипедист може безпечно по них проїхати, як машина?

Ця зустріч стала можливою завдяки міні-флеш-мобу, який організували велосипедисти на День Києва 26 травня, під час урочистого відкриття Поштової площі. Велосипедисти просто спробували проїхати по новій Поштовій, і у них це вийшло не дуже безпечно. Тоді вони звернули увагу Олександра Попова та журналістів до проблеми неврахування велосипедистів у місті, і їм запропонували зустрітися “у вівторок”. От цей вівторок і настав.

На цьому сайті активісти коаліції громадських організацій “За доступний громадський простір” збирають усю інформацію про Поштову площу.

Підтримати роботу активістів по Поштовій площі можна за посиланням, із коментарем “На Поштову площу”.

Звіт про роботу активістів по Поштовій площі за місяць та звіт про використання пожертв.

інші цікаві матеріали

Фахівці київської юридичної клініки надаватимуть велосипедистам, що потрапили у ДТП, ряд безкоштовних послуг.   Колектив юридичної клініки “Соціальна справедливість” при ДВНЗ “КНЕУ ім.В.Гетьмана” пропонує такі види

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва. АВК продовжує серію публікацій про членів Клубу велобізнесу.

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина