Безпеку на дорогах у західному світі вже принаймні 30 років сприймають як цілісну систему, а не як скупчення окремих “заходів”, і що якщо безпека присутня, то вона, як повітря, поширюється на всіх – і пішоходів, і велосипедистів, і автомобілістів. На цьому наголосив член Ради Асоціації велосипедистів Києва Віктор Загреба під час круглого столу з безпеки дорожнього руху, що пройшов 19 червня у Києві.

Віктор підкреслив, що ключові фактори ризику для пішоходів та велосипедистів в Україні ідентичні: це надмірно висока дозволена швидкість руху автомобілів у населених пунктах (яка де-факто складає 80 км/год), необачна та ризикована поведінка учасників руху, а також брак належної інфраструктури: добре облаштованих переходів, велодоріжок, тротуарів.

Віктор закликав присутніх представників уряду знизити фактично дозволену швидкість руху (поріг, після якого ДАІ мають накладати штрафи) у населених пунктах з 80 до 65 або хоча б 70 км/год, а в перспективі знизити офіціальний ліміт швидкості у містах до 50 км/год, що є стандартом для Європи. Ця пропозиція була схвально зустрінута іншими учасниками.

Круглий стіл “Безпека пішоходів” 19 червня 2013 був організований громадськими організаціями за підтримки фонду “Відродження”.

Віктор Загреба – член Ради Асоціації велосипедистів Києва, який вивчав тему безпеки дорожнього руху під час навчання в США за Програмою імені Фулбрайта у 2011-2013 роках.

інші цікаві матеріали

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування