Розробити за участі експертів, представників громадськості, лідерів об’єднань велосипедистів, та на відповідному рівні затвердити державну програму розвитку велосипедного транспорту, якою передбачити пріоритет розвитку велотранспортної мережі у складі транспортної мережі міст та України та популяризацію велотранспорту, а також поетапний план заходів, спрямованих на втілення цієї програми до 2025 року.

Виконано на вимогу 1:

Виконано на 10%. Роботи по створенню програми розвитку велотранспорту на державному рівні не були навіть початі.

Але з боку міських влад – абсолютно різних міст – почався певний велосипедний рух. Зокрема, до Асоціації велосипедистів Києва зверталися за порадою з мерій Дніпропетровська, Кривого Рогу, Євпаторії, Черкас.

Зараз ми постійно консультуємо мерію Донецька – вони твердо вирішили зробити велосипедну інфраструктуру.

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.

Коли: середа, 13 вересня 2017 року, 17:00-19:00 та субота, 16 вересня 2017 року, 12:00-14:00 Де: понад 20 перехресть, 7 районів Києва Організатор: Асоціація велосипедистів Києва     Четвертий