Розробити за участі експертів, представників громадськості, лідерів об’єднань велосипедистів, та на відповідному рівні затвердити державну програму розвитку велосипедного транспорту, якою передбачити пріоритет розвитку велотранспортної мережі у складі транспортної мережі міст та України та популяризацію велотранспорту, а також поетапний план заходів, спрямованих на втілення цієї програми до 2025 року.

Виконано на вимогу 1:

Виконано на 10%. Роботи по створенню програми розвитку велотранспорту на державному рівні не були навіть початі.

Але з боку міських влад – абсолютно різних міст – почався певний велосипедний рух. Зокрема, до Асоціації велосипедистів Києва зверталися за порадою з мерій Дніпропетровська, Кривого Рогу, Євпаторії, Черкас.

Зараз ми постійно консультуємо мерію Донецька – вони твердо вирішили зробити велосипедну інфраструктуру.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та