Розробити за участі експертів, представників громадськості, лідерів об’єднань велосипедистів, та на відповідному рівні затвердити державну програму розвитку велосипедного транспорту, якою передбачити пріоритет розвитку велотранспортної мережі у складі транспортної мережі міст та України та популяризацію велотранспорту, а також поетапний план заходів, спрямованих на втілення цієї програми до 2025 року.

Виконано на вимогу 1:

Виконано на 10%. Роботи по створенню програми розвитку велотранспорту на державному рівні не були навіть початі.

Але з боку міських влад – абсолютно різних міст – почався певний велосипедний рух. Зокрема, до Асоціації велосипедистів Києва зверталися за порадою з мерій Дніпропетровська, Кривого Рогу, Євпаторії, Черкас.

Зараз ми постійно консультуємо мерію Донецька – вони твердо вирішили зробити велосипедну інфраструктуру.

інші цікаві матеріали

Ми запитали у членів та волонтерів Асоціації велосипедистів Києва, чому вони приєднуються до нас і що їм це дає. У 2018 році наша велосипедна спільнота

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» розробила за участю місцевих мешканців і самоуправління велоконцепції для 5 об’єднаних територіальних громад у Житомирській, Вінницькій, Чернігівській і Полтавській областях.

Перші в історії державні стандарти України з велоінфраструктури розробив Державний дорожній науково-дослідний інститут на замовлення Асоціації велосипедистів Києва за підтримки ULEAD з Європою. ДСТУ «Планування