25 травня у Києві відкрили рух по новій естакаді Поштової площі, з вулиці Володимирський узвіз на вулицю Набережно-Хрещатицьку. Було оголошено, що це – перша черга дорожньо-транспортної розв’язки, що будується на Поштовій площі. Урочиста церемонія відкриття відбулася за участі прем’єр-міністра України Миколи Азарова та голови КМДА Олександра Попова.

Під час урочистого відкриття до площі проїхали велосипедисти: вони поверталися після святкування Велодня і вирішили завітати на відкриття площі, про яку говорять, що вона вирішить багато транспортних проблем центра міста.

Велосипедисти лишилися незадоволені новою розв’язкою. На їхню думку, проїзд велосипедистів по Поштовій тепер ніяк не можливий.

 

“По цій розв’язці тепер небезпечно їздити на велосипеді, а на деяких ділянках – взагалі неможливо. Чому при реконструкції не подумали, не передбачили жодних умов для велосипедистів?” – заявив Антон Вакуленко, член Асоціації велосипедистів Києва.

Антон зняв коротке відео з проїзду розв’язкою.

Коли оновлену Поштову площу відкриють, нею не зможуть проїхати велосипедисти, не зможуть комфортно пройти пішоходи, а також не зможуть проїхати люди з інвалідністю. Усіх цих людей будуть “заганяти” у вузький підземний перехід, шириною 3 метри, довжиною 70 метрів, з трьома маршами сходів і 45-градусними пандусами. Ліфти для інвалідів будуть не скрізь, де потрібно. Аналіз проїзду та проходу Поштової площі після реконструкції.

Олександр Попов, почувши нарікання Антона, запропонував йому зателефонувати в КМДА у вівторок, 28-го травня. Щоправда, не уточнив, куди саме треба телефонувати, але ми завтра спробуємо до нього додзвонитися.

Фотографія з сайту “РИА Новости”

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва провела для своїх волонтерів курс Cycling&Writing зі створення контенту про міський розвиток та велорух. Під час курсу Cycling&Writing волонтерська команда дізналась про

Асоціація велосипедистів Києва у складі Української велосипедної мережі звернулась до Міністерства інфраструктури України з оскарженням повної заборони провезення велосипедів у поїздах категорії «Інтерсіті» та «Інтерсіті+».

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської