Немає опублікованих офіційних підтверджень заборони їздити на велосипеді біля Верховної Ради. До того часу, поки про заборону не буде офіційного повідомлення, яке можна потримати в руках і прочитати кожному учаснику дорожнього руху, або відповідного дорожнього знаку, немає потреби хвилюватися з цього приводу.

Велосипедист – учасник дорожнього руху, який пересувається згідно з Правилами дорожнього руху. Тож до того часу, поки відповідними дорожніми знаками не буде заборонено його рух біля Верховної Ради, усі розповіді окремого міліціонера – лише його розповіді.

Водночас, ці розповіді нагадують спробу відволікти увагу від чогось більш важливого: варто перевірити, які законопроекти планує затверджувати Верховна Рада на цьому чи наступному тижнях, і не перейматися заявами окремого міліціонера.

До речі, у Верховній Раді також не можуть нічого прокоментувати про заборону. Так, на запит ЗМІ, у Верховній Раді заявили, що це питання їх не стосується, а стосується міліції. У міліції заявили, що це питання теж не до них, а до місцевої влади (Київської міської державної адміністрації). Асоціація велосипедистів Києва надіслала листа до Апарату Верховної Ради з проханням роз’яснити цей коментар для ЗМІ з боку міліціонера, і повідомить на своєму сайті, щойно отримає відповідь.

Нагадаємо, 7 травня видання “Коментарі” опублікувало новину про те, що у безпосередній близькості від будівлі Верховної Ради України їзда на велосипедах заборонена.

“Тут режимний об’єкт, машини їздять. Їде чоловік на велосипеді, а тут машина… і аварія. Тому для безпеки і заборонили”, – надають слова офіцера міліції з чергового наряду біля ВР “Коментарі”.

За словами правоохоронців, велосипедист, що проїжджає вулицею Грушевського і під’їжджає безпосередньо до будівлі Ради, має зупинитися і далі йти пішки, котити свій транспортний засіб.

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує