Кількість паркінгів у столиці слід не збільшувати, а зменшувати. Таку думку під час прес-конференції в “Обозревателе” висловив учасник Etape du Tour, багаторазовий переможець гонки “Боярка-24” Андрій Степанов.

На його думку, у ситуації, коли транспортний колапс у столиці вже настав, слід переглянути стратегію розвитку інфраструктури Києва. За його словами, “потрібно покращувати роботу громадського транспорту і розвивати альтернативні види транспорту”, у тому числі. велосипед.

Організатор Race Horizon Park 2013, віце-президент Федерації велоспорту України Олександр Башенко нагадав про досвід світових мегаполісів, які “давно дійшли висновку, що потрібно не збільшувати кількість паркінгів у центрі міста для автомобілів, а зменшувати цю кількість, підвищувати їхню вартість, при цьому забезпечивши велосипедні доріжки та безперебійну та якісну роботу громадського транспорту”.

Башенко також прокоментував нещодавно озвучені ідею про будівництво в центрі Києва нового паркінгу на 23 тисячі місць.

“Це означає, що іще 23 тисячі автомобілів зможуть проїхати по центру міста Києва – для чого? Для кого?” – запитав він.

На його думку, проблема полягає в тому, що “85% населення України не були в Європі – вони не знають, що можна якось інакше”.

Експерт впевнений, що якби у столиці була організована достатньо розвинена мережа велосипедних доріжок, “кількість людей на велосипедах, що рухаються по ним на роботу, була би просто величезною”.

Нагадаємо, 24-26 травня у Києві відбудеться професійна міжнародна велогонка Race Horizon Park 2013, до Дня Києва. Нагадаємо також, раніше “Обозреватель” писав про те, що Федерація велоспорту пропонує штрафувати водіїв автотранспорту за ігнорування прав велосипедистів, а також у тому, що Київ будують для “автомобілеприхильників”.

Джерело: Обозреватель

Переклад українською: координаторка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко

інші цікаві матеріали

Кампанія «Велосипедом до школи» відбулась у громадах 5 областей України. Кампанію провела ГО «Асоціація велосипедистів Києва» за підтримки місцевих рад і програми «U-LEAD з Європою»

Проект “ВелоСхід”, який за підтримки USAID стартував на Сході України у червні цього року, вже добігає кінця. За чотири місяці проектна команда Асоціації велосипедистів Києва

АВК запускає для волонтерської команди міні-курс з журналістики та створення контенту на теми про міський розвиток та велорух.   Ми впевнені, що усі наші волонтери