Кількість паркінгів у столиці слід не збільшувати, а зменшувати. Таку думку під час прес-конференції в “Обозревателе” висловив учасник Etape du Tour, багаторазовий переможець гонки “Боярка-24” Андрій Степанов.

На його думку, у ситуації, коли транспортний колапс у столиці вже настав, слід переглянути стратегію розвитку інфраструктури Києва. За його словами, “потрібно покращувати роботу громадського транспорту і розвивати альтернативні види транспорту”, у тому числі. велосипед.

Організатор Race Horizon Park 2013, віце-президент Федерації велоспорту України Олександр Башенко нагадав про досвід світових мегаполісів, які “давно дійшли висновку, що потрібно не збільшувати кількість паркінгів у центрі міста для автомобілів, а зменшувати цю кількість, підвищувати їхню вартість, при цьому забезпечивши велосипедні доріжки та безперебійну та якісну роботу громадського транспорту”.

Башенко також прокоментував нещодавно озвучені ідею про будівництво в центрі Києва нового паркінгу на 23 тисячі місць.

“Це означає, що іще 23 тисячі автомобілів зможуть проїхати по центру міста Києва – для чого? Для кого?” – запитав він.

На його думку, проблема полягає в тому, що “85% населення України не були в Європі – вони не знають, що можна якось інакше”.

Експерт впевнений, що якби у столиці була організована достатньо розвинена мережа велосипедних доріжок, “кількість людей на велосипедах, що рухаються по ним на роботу, була би просто величезною”.

Нагадаємо, 24-26 травня у Києві відбудеться професійна міжнародна велогонка Race Horizon Park 2013, до Дня Києва. Нагадаємо також, раніше “Обозреватель” писав про те, що Федерація велоспорту пропонує штрафувати водіїв автотранспорту за ігнорування прав велосипедистів, а також у тому, що Київ будують для “автомобілеприхильників”.

Джерело: Обозреватель

Переклад українською: координаторка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко

інші цікаві матеріали

Цього року, 25 січня, після серцевого нападу раптово помер Діма Александров, один із засновників Асоціації велосипедистів Києва. Спогадами про Дмитра поділились ті, хто разом з ним

Будівництво велодоріжок передбачено в проекті будівництва автомобільної дороги у Дніпровському районі Києва. Про велодоріжки на ділянці між вул. Довбуша і Броварським проспектом ідеться в розпорядженні

8 лютого 2018 року Київська міська рада ухвалила Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві. Ми відповіли на запитання про велоконцепцію, які ставлять найчастіше. Що