Кількість паркінгів у столиці слід не збільшувати, а зменшувати. Таку думку під час прес-конференції в “Обозревателе” висловив учасник Etape du Tour, багаторазовий переможець гонки “Боярка-24” Андрій Степанов.

На його думку, у ситуації, коли транспортний колапс у столиці вже настав, слід переглянути стратегію розвитку інфраструктури Києва. За його словами, “потрібно покращувати роботу громадського транспорту і розвивати альтернативні види транспорту”, у тому числі. велосипед.

Організатор Race Horizon Park 2013, віце-президент Федерації велоспорту України Олександр Башенко нагадав про досвід світових мегаполісів, які “давно дійшли висновку, що потрібно не збільшувати кількість паркінгів у центрі міста для автомобілів, а зменшувати цю кількість, підвищувати їхню вартість, при цьому забезпечивши велосипедні доріжки та безперебійну та якісну роботу громадського транспорту”.

Башенко також прокоментував нещодавно озвучені ідею про будівництво в центрі Києва нового паркінгу на 23 тисячі місць.

“Це означає, що іще 23 тисячі автомобілів зможуть проїхати по центру міста Києва – для чого? Для кого?” – запитав він.

На його думку, проблема полягає в тому, що “85% населення України не були в Європі – вони не знають, що можна якось інакше”.

Експерт впевнений, що якби у столиці була організована достатньо розвинена мережа велосипедних доріжок, “кількість людей на велосипедах, що рухаються по ним на роботу, була би просто величезною”.

Нагадаємо, 24-26 травня у Києві відбудеться професійна міжнародна велогонка Race Horizon Park 2013, до Дня Києва. Нагадаємо також, раніше “Обозреватель” писав про те, що Федерація велоспорту пропонує штрафувати водіїв автотранспорту за ігнорування прав велосипедистів, а також у тому, що Київ будують для “автомобілеприхильників”.

Джерело: Обозреватель

Переклад українською: координаторка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко

інші цікаві матеріали

Фахівці київської юридичної клініки надаватимуть велосипедистам, що потрапили у ДТП, ряд безкоштовних послуг.   Колектив юридичної клініки “Соціальна справедливість” при ДВНЗ “КНЕУ ім.В.Гетьмана” пропонує такі види

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва. АВК продовжує серію публікацій про членів Клубу велобізнесу.

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина