При реконструкції Поштової площі автори проекту благоустрою та торговельного центру намагалися врахувати рух велосипедистів, але не вийшло. Про це заявив Андрій Миргородський, який займається інвестиційною частиною реконструкції Поштової площі, на архітектурному круглому столі, що відбувся 25 квітня ввечері у Будинку архітектора.

Миргородський прийшов на обговорення і сидів у залі, нічого не коментуючи, а на початку дискусії повідомив, що займався проектом благоустрою, його інвестиційною частиною. Миргородський заявив, що сам є велосипедистом і запевнив присутніх, що він робив усе можливе, щоб їхні потреби були враховані при реконструкції, але зробити зручний проїзд для велосипедистів через площу неможливо.

Андрій Миргородський також повідомив, що немає потреби робити підземні переходи під площею ширшими, бо велосипедисти мусять іти через них пішки, а не їхати.

Зокрема, у проекті буде лише один пандус, з боку вулиці Сагайдачного, а всі інші виходи на площу та з неї будуть лише сходами у 3-4 прольоти. У трьох місцях будуть ескалатори, а у двох – ліфти. Вийти на набережну Дніпра можна буде лише по крутих і вузьких сходах. Від пандуса на набережну відмовилися через розташування на цьому місці приватного кафе «Вітрило». Безперешкодного проїзду в бік Пішохідного мосту на Труханів також не очікується.

Ширина підземного переходу – єдиного шляху для велосипедистів через Поштову площу – 6 метрів, але ведуться розмови щодо його звуження до 3 метрів заради того, щоб пустити ескалатор на нижні поверхи торговельного центру.

Миргородський повідомив, що інвестиційний проект по Поштовій площі зараз знаходиться на державній експертизі. Проект був зроблений дуже швидко, зважаючи на оголошення конкурсу лише у лютому 2013 року. Існує також інший проект благоустрою Поштової, у якому не розглядається “інвестиційна частина” – цей проект уже пройшов державну експертизу. Зокрема, цей проект “без інвестиційної частини” і розглядався в архітектурному колі у четвер.

Нагадаємо, активісти вимагають безперешкодного руху через Поштову площу усіх киян, а не лише автомобілістів і покупців. Вони вимагають розширити підземний перехід до 10 метрів і замінити всі сходи на площі та під нею пандусами з кутом не більше 6 градусів.

Асоціація велосипедистів Києва є однією з організацій-учасниць коаліції “За доступний громадський простір”, і спільно з іншими вимагає нормального проїзду велосипедистів та проходу пішоходів і людей з інвалідністю через Поштову площу.

Контакти:

Тищенко Ігор,

координатор коаліції громадських організацій „За доступний громадський простір”,

093 487 68 53

Джерело фото та інші фото з акції по Поштовій: Коментарі.нет

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та