17 квітня 2013, Київ. – Після реконструкції Поштова площа буде майже непридатною для проходу людей літнього віку, проїзду велосипедистів та людей з обмеженими фізичними можливостями. Про це заявили у коаліції громадських організацій „За доступний громадський простір”.

На Поштовій площі cходяться чотири найбільш популярні туристичні та рекреаційні пішохідні й велосипедні напрямки: Володимирський узвіз, Сагайдачного, набережна Дніпра, прохід до Пішохідного мосту. Після реконструкції численні потоки пішоходів та велосипедистів будуть сходитися у єдиному підземному пішохідному переході з трьома маршами сходів, шириною 6 метрів, між магазинами та кіосками.

Люди з обмеженими фізичними можливостями й надалі не зможуть потрапити на площу без сторонньої допомоги. Ліфти у проекті передбачені, але не скрізь. Пандус для з’їзду на набережну Дніпра спускається під кутом 18 градусів, що непридатне для руху інвалідних візків ані вгору, ані вниз.

При реконструкції Поштової не врахували також велосипедистів. Після завершення багаторівневої розв’язки вони фізично не зможуть проїхати по дорозі, а перебиратися через площу будуть через круті пандуси, три рівня сходів і вузький перехід.

„Складається враження, що Поштову проектували не для людей, а тільки для покупців. Люди, що намагатимуться пройти до набережної або фунікулеру, будуть натовпом протискуватися між кіосками. Додайте до натовпу ще велосипедистів, три найбільш популярні шляхи яких проходять саме через Поштову, і саме через цей вузенький перехід. Це буде справжній колапс”, – заявив представник коаліції „За доступний громадський простір” Ігор Тищенко.

Громадяни вимагають не робити жодних сходів, бордюрів, інших перешкод на Поштовій площі та під нею, замінивши усі сходи похилими пандусами із кутом нахилу не більше 6 градусів. Ширина підземного пішохідного переходу має бути не менше 10 метрів. Рух велосипедистів через пішохідну зону Поштової має бути дозволений, а напрямки руху позначені спеціальними позначками. На Поштовій обов’язково мають рости дерева, де можна сховатися від сонця.

Нагадаємо, з 2012 року триває реконструкція Поштової площі. Розв’язка поєднуватиме Володимирський узвіз, Набережне шосе та Набережно-Хрещатицьку без світлофорів, за допомогою доріг на кількох рівнях та естакад. Під площею планується зробити великий торгівельний центр, а площа буде його дахом. Вулиця Сагайдачного буде пішохідною, згідно з розпорядженням КМДА від 08 квітня 2013.

Ініціатива „За доступний громадський простір” – це коаліція громадських організацій „Асоціація велосипедистів Києва”, „За безпеку пішоходів!”, експертного центру “Всеукраїнський інформаційний центр велотранспорту”, архітекторів, митців, людей з обмеженими фізичними можливостями, молодих батьків, небайдужих громадян.

Підтримати Поштову площу волонтерською роботою або пожертвою

Додаткова інформація:

1) Проект торговельного центру та його даху (Поштової площі) після реконструкції

https://docs.google.com/presentation/d/1JxgriXnw-ZnwAzsXOuydgJE-di-aDbsbFnsjvblKYBo/edit#slide=id.p

2) Аналіз можливостей проходу пішоходів та проїзду велосипедистів по Поштовій

skorost

3) Вимоги коаліції „За доступний громадський простір” щодо Поштової площі

Наші вимоги

Контакти:

Ігор Тищенко,

коаліція громадських організацій „За доступний громадський простір”,

093 487 68 53

fishtysh at gmail.com

http://poshtova.wordpress.com/

 

Ірина Бондаренко,

Асоціація велосипедистів Києва,

097 699 10 38,

isbondarenko at www.avk.org.ua

www.www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та