У Києві розпочинається мода на міські велосипеди з елегантними рамами і кошиками, електровелосипеди з вантажними причепами та на смішні ровери, на яких неясно, як кататися.

З такими висновками ми пішли з “Велобайку” – виставки, де щорічно виставляють велосипедні новинки та започатковують тенденції.

Отже, зустрічайте. Тенденція перша: велосипед по-голландськи.

Занижена рама, широке сідло, великі вузькі колеса, ліхтар на динамо-машині і незмінний кошик – усі можливі атрибути міського велосипеда були представлені на цьогорічній виставці.

 

Їх представляли майже всі, за винятком 3-4 виключно спортивних брендів.

Деякі веломагазини вперше цього року взяли міські велосипеди на реалізацію.

Велосипеди з голландського стенду, як завжди впізнавані,

і користувалися ще більшою популярністю, ніж минулого року.

Тенденція друга: велосипеди для лінивих.

Щонайменше три стенди представляли велосипеди з електро-двигуном. Це, здається, вперше на “Велобайку”.

Електро-велосипеди з кошиком і вантажним відсіком.

Тенденція третя: велосипеди для маленьких квартир

Незважаючи на високу ціну, складні велосипеди набули значного попиту у 2012, тож цього року їх представляли уже не один, а кілька стендів.

Зазвичай, складні велосипеди були сусідами міським – тенденція дуже спільна, адже саме такі велосипеди у попиті в європейських містах.

Тенденція четверта: вантажні причепи

Їх обладнали як на електро-велосипедах,

так і на звичайних – точніше, триколісних.

Тенденція п’ята: велобізнес починає жартувати.

Смішні велосипеди нарешті отримують шанс прорватися на ринок України.

Деякі з них представляють виключно об’єкт мистецтва,

але на деяких цілком можливо кататися.

Ми пішли з виставки з відчуттям того, що Київ впевнено стає велосипедним містом: зі справжньою міською культурою вело-поїздок, не тільки рекреаційних та спортивних, а й просто зручних поїздок на роботу, з роботи, до магазину: для себе.

Фотографії активіста Асоціації велосипедистів Києва Олега Лементарьова

інші цікаві матеріали

17 липня Асоціація велосипедистів Києва провела освітній семінар «Велокультура як інструмент корпоративної соціальної відповідальності» в Американській торговельній палаті (ACC). «Поїздки велосипедом на роботу стають все

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й